Aanwinst 986 Boxster

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Aanwinst 986 Boxster

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche eigenaars!

ik ben nieuw hier maar heb hier vooral
    Lang naar uitgekeken.
    +- 5 jaar geleden zei ik dat een wagen als dit een droom voor me was
    En ziehier, Trotse eigenaar van deze 986!

Sinds vrijdag is ze in mijn bezit..
    en je kan het al raden… ik heb de porscheliefde volledig te pakken *luv

Attachments:
    • 3.jpg
    • 2.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Van harte proficiat met je P ! Veel veilige kilometers gewenst!

En kop op, na regen (hagel) komt zonneschijn :coolness:

Jammer van de pech, maar … proficiat met de aankoop.

Misschien meteen uitkijken naar een kap met glazen ruitje?
        Een hardtop is tijdens de zomer geen optie. Te veel gedoe als je open wil rijden, en dat is tenslotte één van de grootste troeven van de Boxster. Voor de winterperiode is een hardtop wel een mogelijkheid, maar hoeveel van de liefhebbers gaan er tijdens de wintermaanden de baan me op? Dat zijn er niet al te veel, meestal gaat het toch over een weekendauto.

Hehe das klote zeg.
          Laat je droom er niet door verstoren.
          Je hebt een toffe Porsche waarmee je van de zomer lekker kunt genieten.
          Prima kleur van het interieur.
          Ik heb dezelfde kleur in mijn 997.
          In t begin ff wennen want het is altijd zwart maar nu ben ik er blij mee.
          Heel veel veilige km’s

Welkom op dit forum, succes met de P.
            Is wel even balen denk ik, je Porsche in huis halen en dan zo’n godv..stormweer op je dak krijgen!
            Floere.

Knappe wagen en goeie keuze. Alleen pech dat dit nu al moet gebeuren :bounce: .
              Wij hebben véél geluk gehad.
              Stonden in Haacht zaterdag en daar waren de hagelbollen van iets minder groot formaat. Alhoewel ik toch niet gerust was geen schade vastgesteld.
              Ondanks de pech even alles opzij zetten en genieten van deze topwagen :applaus: .

Verdorie da’s balen hé….Kan je dit niet via familiale verzekering regelen….is tenslotte toch een soort van natuurramp

Proficiat met je Boxster, zal je zeker veel plezier aan beleven :driver:
                  Heb zelf al een goede 4 jaar een 986, en nog steeds heel tevreden van!

Wat betreft de schade van je softtop, het ruitje kan appart vervangen worden, maar kost ongeveer de helft (of zelfs iets meer) dan een volledig nieuwe softtop. Dus best eens de staat van de rest van het dak grondig bekijken en overwegen, en eventueel kun je misschien direct upgraden naar een nieuwe sofftop met glazen achterruit… Dus eens goed nadenken wat je zelf wil en wat je ervoor wil uitgeven 💡

Veel rij- en ander plezier met je eerste P !

Gelukkig stond de boxster hier binnen, ben van dezelfde streek.
                      veranda komt er niet zo goed vanaf.
                      Gisteren met de boxster naar luxemburg en onderweg in een stortbui gezeten max 70km/h kon je nog rijden maar gelukkig geen hagel.

hartelijk welkom, mooie wagen

Proficiat met je aankoop!
                          Wel jammer van je softtop!
                          Veel en veilig rijplezier!

Felicitaties, veel plezier, maar eerst ff dikke pech dus, das jammer. Had je geen bijkomende lakschade dan?

Hey jongens (& dames 😉 )

Ja op dit moment staat de wereld een stil vr me.. Daar staat je pareltje, zo beschadigd.

Ikzelf ben van melsele(Beveren-waas)
                              Deze nacht had ik vlug wat opgezocht en vond op het forum een adres waar ze de achterruit konden vervangen, hebben jullie enige suggesties?
                              Een hardtop, kan het dak dan nog steeds open of is dit vast?

Aangezien het de eerste P is heb k nog niet zoveel kennis

S2

Welkom en proficiat!!!

En wat balen dat je softtop al kapot is! Veel sterkte!

welkom en gefeliciteerd met de aanwinst waar je al zo lang naar hebt uitgekeken.
                                  en nu genieten maar !!!
                                  wel jammer dat na een paar dagen die hagelbui je dakje al vernield heeft :think: (uit welke streek ben je?)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.