Aauwch !

• Maker
    Discussie

• PT

😥

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/344390997gt3_unfall1177878898.jpg[/IMG]

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Dit is een oude foto hoor ! Denk al 2 jaar oud.

PT

Man je hebt mij doen schikken! Dacht al ‘t is niet waar hé!

Jp, ze staat hier nog steeds mooi te wezen in de garage !! 8)

ik ga ervan uit dat de bestuurder om het leven gekomen is. Uit zoiets levend komen zou echt een mirakel zijn. Ik hoop alleen dat er geen passagiers bijwaren

Wim

Als je goed kijkt zie je dat de Porsche gebrand heeft. 💡
              Vandaar het schuim.

Is inderdaad weer erg zoiets, maar als ik dit zo zie, moet je wel een paar engeltjes op je schouder hebben zitten, wil je hier nog levend vanuit komen. 🙁

Vraag mij altijd af bij dit soort ongelukken > zit je dan niet op te letten, of rij die dan zo hard dat de snelheid van de vrachtwagen verkeerd ingeschat is. 🙄

Inderdaad, auwch!!!

Als ik kijk zie ik de kuipstoel tegen de achterkant van de truck zitten,
                ik hoop dat daar geen hoofd meer tussen zat 🙁

Weet er iemand de afloop?

Want het feit dat er met schuim geblust is, en de trailer verkleurd, maar de Porsche niet, denk ik dat er ook geen ‘zacht’ goedje in de tankwagen zat…

aan het linker achterwiel van de truck te zien is dat een flinke klap geweest 😕 .
                  zelfs al is het een zwenkwiel en geen vaste achteras.

Dat ziet er idd niet goed uit 😯 😥

Anoniem

Man je hebt mij doen schikken! Dacht al ‘t is niet waar hé!
                      Nu dat ziet er ook niet goed uit.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.