abonnementen beheer

Home Forum Porscheforum mededelingen abonnementen beheer

• Maker
    Discussie
  • Elk forum is altijd iets anders, mbt het abonnementenbeheer, ik kan er aan door naar mijn profiel te gaan en dan de tab “sta abonnementen toe” maar ik zie er maar 6 staan en ik heb er intussen een pak meer dan die 6.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • je kan (denk ik) alleen abonneren op een interessante topic nadat je er zelf in gepost hebt. een likeje :up: is dus al genoeg.

Ik ben hier pas recent aanwezig dus ‘k heb nog niet veel gepost.
        Maar wel een pak (10 à 15) interessante topics (veelal oude) over de Cayman als abo geselecteerd.

Op al de andere fora waar ik zit kun je in 1 of meerdere vensters die zien staan en desnoods terug deselecteren.
        Bij mijn profiel vind ik er slechts 6, die waar de meest recente laatste post zijn, dus die 6 variëren zelfs.

Soit is een detail, want ik krijg idd probleemloos die emails en als ik er teveel krijg over een topic zet ik dat topic gewoon bij favorieten ipv bij abo’s 🙂

een abonnement is hier op PF een alert systeem dat je een mail stuurt zodra er iemand iets nieuw post in een rubriek waarop je geabonneerd bent.
          die 6 lijken me logisch als je 8 posts hebt.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.