achterlichten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 achterlichten

• Maker
    Discussie
  • Ben erover aan ‘t denken om volledig rode achterlichten te monteren in de 993.
    Nu lijkt het me dat de Amerikaanse roder lijken dan de Europese 4 modellen.
    Is dit zo of lijkt het maar zo.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”TRIUMPH1″ post=158457]Ik vind ze zo ook wel mooi,zijn die US lichten dan veel roder,en geen problemen op de TC?
      [/quote]

Ik heb ze nu gevonden samen met de witte voor vooraan….de oranje hou ik wel bij…..kan ik af en toe eens omswitchen…
      Nu nog de speedline’s

Ja Kurt…dat weet ik wel.
        Ik bedoel of er verschil zit in de kleur rood.
        Wanneer je op het net naar afbeeldingen zoekt zijn ze bijna alle even egaal rood.
        In het echt zie je op de europese (zeg maar C4 of Turbo)duidelijk verschil van kleur in de overgang van achterlicht naar pinker.
        Ik heb nu een mooie set gevonden, maar inderdaad onder bepaalde lichtinvallen is de kleurnuancering duidelijk anders.
        Vraag was dus of het in de US versie anders is.
        voor de TC is het wel snel veranderd…duurt twee minuutjes

Als ik me niet vergis behoort de volledig rode bij de 4s, de rood + oranje lichtblok bij de 2. Net zo voor de pinkers vooraan, respectievelijk wit dan wel oranje.

Mvg,
          Kurt

Ik vind ze zo ook wel mooi,zijn die US lichten dan veel roder,en geen problemen op de TC?
            Grotefoto-UZ6WZVUG.jpg

Veel mooier in het rood !

Juist ,hier een foto van mijn 993 met rode europese achterlichten ( wagen in het midden 😳 )

s019.JPG

dat is ook zo. in US zijn de pinkers volledig rood. EU zijn ze rood maar branden oranje en moeten een E-kenteken hebben om hier legaal te zijn.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.