Achterlichten en achterbalk

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Achterlichten en achterbalk

• Maker
    Discussie
  • Nu de *porsche toch volledig herlakt wordt, gaan we gelijk maar door om de volledige buitenkant “nieuw” te maken.
    Dus ook de achterlicht en balk.
    Ze zijn op verschillende plaatsen te vinden, Van Kessel, Rose passion, FVD, en wss nog andere.
    Ik neem aan dat het overal de zelfde onderdelen zijn dat ze aanbieden? of is er verschil in?
    De prijs is nergens hetzelfde met toch bijna 100€ verschil tussen de goedkoopste en de duurste.

Op rose passion vind ik ook alle dichtingen.

Heeft iemand al is een volledige set gekocht? waar en ervaring graag…

Thx
    GLenn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Als niemand weet waar ik ze voor den helft van de prijs kan kopen, bestel ik ze morge bij rose passion.
      Gaat een mooie bestelling worden…

Ik heb er ook nodig. Heb 2de hands achterlichten maar middenbalk niet. Omdat ik geen kleurverschil wil ga ik ook alles nieuw kopen.

Ter info; prijs bij OPC Mechelen 216 euro per stuk ex.BTW.

Dus RP is de volle 7 euro goedkoper en dan worden ze bij u thuis afgeleverd :salut:

eens prijs vragen bij Gert Carnewal :up: :up:

[quote=”stefx911″ post=198495]5 jaar geleden gewoon bij Porsche Antwerpen gehaald
              toen €480 voor beide achterlichten L= 964.631.907.00 – R= 964.631.908.00 en €345 voor de middenbalk

Soms is het goedkoper bij OPC dan ergens anders. Best altijd even vergelijken[/quote]

Da’s idd een scherpe prijs! :happydance:
              Wel alweer 5 jaar geleden intussen… :think:

5 jaar geleden gewoon bij Porsche Antwerpen gehaald
                toen €480 voor beide achterlichten L= 964.631.907.00 – R= 964.631.908.00 en €345 voor de middenbalk

Soms is het goedkoper bij OPC dan ergens anders. Best altijd even vergelijken

Hey, hier ook interesse voor mijn 964. Er zit zelfs een beetje vocht in wegens kleine barstjes, op CT zijn ze er nog niet over gevallen maar je weet nooit!!
                  Grts Floere.

Hey, hier ook interesse voor mijn 964.
                    Grts Floere.

Als er verschillende personen zijn wil ik gerust eens bellen naar RP en vragen of er een prijsje gemaakt kan worden.
                      Ze kennen mij daar al een beetje 😛

Idem hier. Heb er nu een donkere folie over maar ik vrees dat ze daar bij de keuring over gaan vallen. En origineel ziet er ook wat frisser uit natuurlijk. Kunnen al bijna groepskorting onderhandelen 😀

Zou dit bij de mijne ook nog willen vernieuwen, ga deze vraag dus zelf ook goed volgen…
                          Misschien nog niet echt noodzakelijk om hem al te vervangen maar het zit eraan te komen en dan kan ik hem evengoed al hebben liggen. :think:

Ja, dat heb ik ook geprobeerd met Motip spray met de gekende gevolgen. Achterlicht in stukken gebarsten !

Is hier eens geen topic over geweest ivm terug in nieuwstaat krijgen van die achterreflector of was da op Pf.nl?

PB

Glenn, ik zou toch zeker eens bij een OPC achter de prijs vragen. 😎

Komt nog een deel tax bij he bij FVD !
                                  RP 515 voor 2 lampen opgestuurd en FVD 580 :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.