Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › achterruit
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door Bjorn.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
maar kan je gewoon de kap vervangen,moet je niks veranderen van pompen of zo??
Of een oude Kever Cabrio kopen… dan heb je een glazen achterruit 😆 😆 😆
Anoniem9 maart 2006 om 13:31normaal gezien moet je sowieso de softtop vervangen maar als je origineel wil blijven met porsche onderdelen moet je ook de kap constructie vervangen omdat de nwe een extra beugel heeft. Van een originele oude een originele nwe maken is alles vervangen, softtop en kapmechanisme.
Hetgeen ik gezien heb is geen originele softtop van porsche en hier moest je het mechanisme en dakgeraamte niet vervangen.
aan u de keuze natuurlijkkan natuurlijk altijd zoals ik eerder al zei maar enkel als je een andere kap monteert… van een nieuwe type.
maar gewoon in de oude kap kan je geen glazen ruit zetten, enkel terug plastic…
Anoniem8 maart 2006 om 20:18is wel mogelijk!!
In duitsland is er een bedrijd dat een kap monteerd met een glazen achterruit in de boxster ter vervanging van de plastieken achterruit. Je moet Ebay maar een beetje in het oog houden. Als ik het erop vind laat ik je wel iets weten.Glas niet plooibaar?
Zeker van?
A new product has recently become available; a cold bendable, laminated glass. This transparent material is bendable on site at ambient temperature. In glass panes, the positive qualities of warm bent, laminated glass and of plastics are united. They are as flexible as plastic and also lightweight. Their optical quality is much better than that of traditionally warm bent, laminated glass and their price is considerably lower, comparable with plastics. It pollutes less than plastics, does not scratch, does not age and therefore requires little maintenance. Moreover, it is of value from the point of view of sustainable building. It was applied for the first time in 1997 in the skylights of ‘s-Hertogenbosch station. An application for a huge roof for the bus station at Amsterdam Central station is currently under construction. 😉
[quote=”AutosDekens”:2ercbu16]kan jij glas plooien zonder het te breken?
structuur van de kap is zo gemaakt dat die kap op dat punt plooit, kan je dus niet veranderen.
enige oplossing is een kap van een nieuwe type monteren met glazen achterruit…[/quote]
Sorry, denk dat je de grap in mijn opmerking is ontgaan 😳
Natuurlijk kan men glas niet plooien zonder het te breken 🙄 😆Is natuurlijk wat ik bedoel, weet ook wel dat je die plastiek niet kunt plooien. 😯 Maar het is mogelijk om een volledige nieuwe kap te plaatsen. Dus weet iemand wat dit kan kosten en wie deze plaatst.
kan jij glas plooien zonder het te breken?
structuur van de kap is zo gemaakt dat die kap op dat punt plooit, kan je dus niet veranderen.
enige oplossing is een kap van een nieuwe type monteren met glazen achterruit…
[quote=”AutosDekens”:kozgkg4x]Is niet mogelijk… als je het dak van je boxster opent zie je dat de plastic ruit in het midden plooit…[/quote]
Wat is uw punt nu ? 😕
😆 😈
Is niet mogelijk… als je het dak van je boxster opent zie je dat de plastic ruit in het midden plooit…
Toch niet 8)
Hij vraagt achter een glazen achterruit, waarschijnlijk ter vervanging van zijn mica.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.