Achterruit dak spoiler monteren???

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achterruit dak spoiler monteren???

• Maker
    Discussie
  • Mijne carrosier is bezig aan een 930 turbo en de klant heeft gevraagd om op de achterruit zo een subtiel spoilertje te monteren maar bij de montage kit zitten enkel twee plastieken onderdelen die je op de raam moet kleven en daar moet je een zwarte montagelijst op zetten waar de dan het gespoten gedeelte moet monteren, Ben je nog mee 😀

Nu hebben we onze twijfels bij deze montage, wetende dat dit toch wel snelle wagens zijn denken we dat die twee klipsen met dubbelzijdige tape niet sterk genoeg gaan zijn
    Nu is de vrees dat deze gaat loskomen de eerste keer je op het gas gaat, iemand die daar ervaring mee heeft

grtz Geert

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • @ deepee, zo een after-market kost bijna evenveel als de originele en dan kun je volgens mij beter even 100 euro meer spenderen en de echte kopen, tenslotte heeft de wagen toch net iets meer waarde dan een gemiddelde andere bolide *luv

0

Heb er ook over liggen nadenken om zo een spoilerke met 3de remlicht te plaatsen. Misschien wat minder risico dat er zo iemand in uw achterkant knalt :wtf:
        Zie er enkel tegen op tegen dat geknoei met de kabels. zo een cabrio spoilerke op de klep vind ik dan weer te mottig om waar te zijn.

Heeft iemand ervaring met die polyester toestanden van FSH ?? Die airscoops zijn echt wel goedkoop daar en die RS achterbumper is ook wel mooi :popcorn:

0

hier heb je nog een van de vele aftermarket versies met of zonder 3de stoplicht.
          maar het lijkt me dat deze langs beide kanten met haakjes onder de raamrubber vast zit. is dat beter ?

voor de OEM dakspoiler zijn iig blinde plaatjes te verkrijgen, mee te spuiten in carrosseriekleur, om het stoplicht weg te kunnen laten.
          gewoon in een zoekmachine “rear window” of “roof spoiler” intypen icm “porsche 993″… keuze genoeg.

0

Misschien hebben ze er al met een draadloos 3 de stoplicht??? :happy:

Perforeren hoeft dan niet meer.

0

Ik vind het gewoon een toffe update en aan de downforce had ik nog niet gedacht, als deze bestaat zonder extra remlicht zou ik eentje kiezen zonder, dan moeten ze de achterruit rubber niet nog een keertje perforeren 😳

0
              J

spoilertje… veel downforce zal je daar niet van hebben…
                3e remlicht is wel handig natuurlijk.

0

bij onze forumsponsor, compleet met 3de stoplicht en montagemateriaal: 345 euro

0

ja, dat is het, Ik zou dat ook nog zien zitten op de 964 maar ik zal eerst ne keer zien of dit gaat blijven hangen op den turbo 😀

Wat kost zo een spoilertje in feite?

Bedankt voor de info

Grtz Geert

0

Ik kan de PDF van deepee niet open krijgen maar denk dat er zoiets ong. word bedoeld ,je hebt ze ook zonder dat stoplicht in verwerkt .

0

Subtiel spoilertje???? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Heb ook een 930 en ben dus wel eens benieuwd hoe dit er uitziet.

0

die 2 houders op de achterruit kleven met TEC7
                          of de componentlijm gebruiken uit de autohandel waarmee ze de binnenspiegel tegen de voorruit kleven.
                          dit is de PDF met de instructies uit de workshop manual

0

De 2 supports worden op de achterruit geplaatst mbv de dubbelzijdige tape en dan wordt er lijm in gespoten die de supports effectief hechten met de ruit.

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.