Achterruit verwarming defect

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achterruit verwarming defect

• Maker
    Discussie

• 911dream
    Deelnemer

Hello allemaal,

Volgende taak 😉 om mijn 1978 911SC in orde te zetten is de achterruit verwarming. Deze werkt niet.
      Wie kan me tips geven hoe ik daar best aan begin ?
      Naar het schijnt kun je zoiets moelijk uitmeten ?

Thanks

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Wim

Hier kun je nog wat info laden. 😉

http://www.porscheteam.nl/werkplaats/handboeken/index.html

Bedankt voor jullie snelle reactie.

Ik controleer de zekeringen van zodra ik kan.
          Ik meen te herinneren van vroeger dat er daar 1 zekering ontbrak, alhoewel de contacten bedraad waren. Klopt het dat daar 3 zekeringen zijn ?
          Hebben jullie trouwens een overzicht waarvoor deze zekeringen dienen ?
          Misschien is het net deze zekering die ontbreekt (misschien ooit opzettelijk verwijderd omdat daar een probleem zit).

Na het lezen van de thread op Porscheforum NL lijkt het me toch interessant om enkele test metingen te doen. Nochtans had ik me ooit eens laten wijsmaken dat je dit moeilijk kon uitmeten. Blijkbaar kan het toch.
          Als ik het goed begrepen heb moet ik bij ingeschakelde verwarming tussen linker verticale strip en massa 12V meten en tussen rechter strip en massa max. 1V. Klopt mijn interpretatie ?

Thanks.

Wim

Lees dit volgende draadje eens, denk dat je dan wel uitkomt.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … verwarming

Hallo,

Zekering in de motorruimte (niet de kofferruimte voor alle duidelijkheid) controleren. Deze bevindt zich aan de linker zijde onder het zwarte plaatje dat bevestigd is met een vleugelmoer.

veel succes
              Jack-in-the-box

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.