achterruitenwisser en achterruitverwarming werkt niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 achterruitenwisser en achterruitverwarming werkt niet

• Maker
    Discussie
  • Zoals in de titel staat. De achterruitenwisser en achterruitverwarming werkt niet. De zekering is niet gesprongen. Iemand die een schema heeft van wat welke draad is. Tis ne 911 carrera 4 van ’90.

Kzou ne keer willen uitmeten of er spanning toekomt aan de motor van de ruitenwisser.

thx

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”davedavy2″:18q6vz8u][quote=”RSR”:18q6vz8u][quote=”mcklusky”:18q6vz8u]Beste even aan luc aka “RSR” vragen , die heeft de schemas liggen en kan je raad geven , hij is wel pas dinsdag terug op zn werkstek volgens mij…[/quote]
      Nee nee maandag is ook al goed hoor en ik heb dat liggen ja 😉 [/quote]

Kan je deze eens doorsturen of heb je e-mailadres nodig?. Is een 911 carrera4 van ’90. Want de achterruitewisser gaat nog steeds niet. De verwarming wel 😆

thx[/quote]

en 964 dus 😉

Slecht kontakt in je ruiterwisserhendel ?

[quote=”RSR”:3eom88vb][quote=”mcklusky”:3eom88vb]Beste even aan luc aka “RSR” vragen , die heeft de schemas liggen en kan je raad geven , hij is wel pas dinsdag terug op zn werkstek volgens mij…[/quote]
          Nee nee maandag is ook al goed hoor en ik heb dat liggen ja 😉 [/quote]

Kan je deze eens doorsturen of heb je e-mailadres nodig?. Is een 911 carrera4 van ’90. Want de achterruitewisser gaat nog steeds niet. De verwarming wel 😆

thx

[quote=”mcklusky”:1nscps6q]Beste even aan luc aka “RSR” vragen , die heeft de schemas liggen en kan je raad geven , hij is wel pas dinsdag terug op zn werkstek volgens mij…[/quote]
            Nee nee maandag is ook al goed hoor en ik heb dat liggen ja 😉

Beste even aan luc aka “RSR” vragen , die heeft de schemas liggen en kan je raad geven , hij is wel pas dinsdag terug op zn werkstek volgens mij…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.