Achterste luidsprekers vervangen?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achterste luidsprekers vervangen?

• Maker
    Discussie

• Philippe
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Heb eens een vraagje? Hoe vervang je best de achterste luidsprekers in een 3.2?

In tegenstelling tot die in de zijdeuren, waar de kapjes makkelijk van kan afdraaien, krijg ik niet echt beweging in de achterste roosters en heb schrik om ze te beschadigen als ik er te veel kracht op zet.

Alle tips en tricks welkom.

Dank bij voorbaat.

MVG
      Philippe

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Bedankt, zal het eens proberen maar mijn ervaring is dat uit elkaar halen steeds makkelijker is dan iets weer in elkaar krijgen, zeker in mijn geval met twee linker handen.

123

idd, echt lastig kan het niet zijn..

Peace of cake bij een 3.2 :coolness:
            Achterleuninkjes omlaag, zie je 2 vijzen, heel de achterwand met hoedenplank til je zo los :happydance:
            Suc6

Oei, dan zal ik maar forfait geven en wat meer naar de luisteren. Ben echt niet van plan om de hele hoedenplank uit te bouwen.

123

dat ganse paneel moet er uit gewiebeld worden.
                En eens eruit kun je de speakers langs achter los maken.

Gans het paneel zit vast met een centraal bracket waarin het in haakt.

Je moet het zo ongeveer daar in het midden in duwen en uithaken om het paneel eruit te halen..
                Geen vijzen of niks voor zover ik me kan herinneren.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.