Achterste Ruitenwisser 3.2?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achterste Ruitenwisser 3.2?

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Had deze ochtend het volgende probleem met mijn 3.2 van 1989.

Ik zette mijn achterste ruitenwisser aan en kon hem daarna niet meer uitzetten. Hij bleef snel wissen ook nadat de motor was afgezet. Enkel met wat fiches uit te trekken aan de ruitenwissermotor kon ik hem stilleggen.

Iemand dit al eens mee gemaakt en/of enig idee waar dit aan ligt en hoe het kan worden verholpen?

Alvast bedankt.

MVG
    Philippe

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • XXX

Komt in orde, PM gezien en al geantwoord 😀

Bedankt iedereen. Ik zal er eens naar kijken. Enige wat ik wist is dat de interval functie niet werkte dus er was blijkbaar al een probleem met de motor.

Drip, ik ga graag in op je voorstel. Kan hem maar eens vervangen en zien wat het geeft. Ik stuur je een berichtje.

Groetjes
        Philippe

Ooit exact hetzelfde voorgehad; zit de motor niet los ?
          Bij mij kon je hem toen vrij bewegen
          Gedemonteerd, alles vastgezet, vooral de afdekplaat, en sindsdien nooit meer dit probleem gehad.
          Blijkbaar maakt hij vals contact wanneer de afdekplaat speling heeft.
          Succes !

XXX

Moest je een probleem hebben met de ruitenwissermotor die stuk is, ik heb er nog ene liggen.
            Voor een forumlid in nood is die gratis. 😎

123

vermoedelijk kapotte relais…

Persoonlijk zou ik dat ding gewoon demonteren en aan de kant leggen.. achterste ruitenwissers op een Porsche… snap het nut niet van zoeen ding. Dood gewicht waar je geen extra gewicht nodig hebt op een 911…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.