Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Achtervering instellen bij ’77er
- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 6 maanden geleden door
RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
19 oktober 2005 om 16:17
Hoe kan je de achtervering instellen voor bv te verlagen? Ik zie daar geen spiraalveren zitten, of gebeurt dit met de schokdempers? Ik heb momenteel gele koni’s, waar adjustable opstaat. 🙄
-
MakerDiscussie
-
[quote=”911-lover”:23w7jd5v]Tegenwoordig moeten ze weer niet geborgd zijn.[/quote]
idd Koen
als je iemand kent op de keuring ist allemaal geen probleem. Het probleem is dat ik niemand ken 🙁 (
Anoniem9 november 2005 om 18:16hangt ervan af. Mijne KW ni 🙂 )
([size=59:17g428cg]of de luc ermee naar de tc laten gaan[/size])
[quote=”Setakira”:1tljc85g]Maar toch, wel handig als ge zo’n systeem hebt (zal wel niet mogelijk zijn op Porsche, zie em al dansen op z’n luchtkussens 😛 ) [/quote]
❓ ❓ Moet een regelbare (sport)vering op de laagste stand niet geborgd worden op 11cm (+- 2cm) bodemvrijheid voor de keuring ❓ ❓
Er zijn meerdere wagens die gedeeltelijk of gehel zo’n systeem hebben.
Mijn Omega Break had dat achteraan.
En het compressorke is van Chris hoor 😉 😆Op de zolder vroemdag was er ene met nen oude Mustang. Die had een handig systeem.
Gewoon lucht laten ontsnappen en hij ging lager. Te laag zelfs want een beetje later is hij even Koens compressorke moeten komen lenen omdat zijn banden in de bochten tegen zijn carroserie schuurde.Maar toch, wel handig als ge zo’n systeem hebt (zal wel niet mogelijk zijn op Porsche, zie em al dansen op z’n luchtkussens 😛 )
de mijne is reeds verlaagd, heb hem zo gekocht. miserie miserie miserie 😳
In ons Belgenlandje mag idd echt niets en als je iets mag moet het altijd geld kosten en soms ja iets te veel voor wat het is. 😈
[quote=”914erporsche”:3ikxqr82]montage attest van garage
validatieverslag verlaging (aanvragen via goca)
papier van uitlijningmet al die papieren naar keuring gaan en dan gewone keuring laten doen + nameten wielgeometrie op de keuring[/quote]
JAWADDE, wat een miserie en ne paparassenwinkel voor een auto te verlagen. Ne mens zou zich de moeite ontzien om eraan te beginnen (maar dat is waarschijnlijk de bedoeling van de overheid).
Is een auto verlagen dan zo onveilig 😯 ❓
In Duitsland/Oostenrijk kan alles … zolang er een Tüv-attest is van de constructeur. Maar ja, waarom gemakkelijk doen als moeilijk ook kan in ons Belgenlandje. 😈
montage attest van garage
validatieverslag verlaging (aanvragen via goca)
papier van uitlijningmet al die papieren naar keuring gaan en dan gewone keuring laten doen + nameten wielgeometrie op de keuring
attest van de erkende plaatser ‘montage attest verbouwing’ en attest remdrukregelaar zen er twee en normaal nog een maar dat kan zonder ook wel
Héhé ik ken dat, en ik heb dan ook die attesten liggen in mijn schof 😆
tegenwoordig altijd attest nodig van verlaging
schoonpa heeft nen verlaagde A6
drie jaar gekeurd achter elkaar met verlaging en nooit problemen
had opmerking op zijn keuringskaart “verlaagd voertuig met bodemvrijheid van 11cm”
is twee weken terug naar keuring geweest (zelfde staat als andere jaren en met die opmerking) en toch afgekeurd dit jaar
moest attesten van verlaging hebben, bijgevolg groene kaart voor 3 maanden gekregen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.