Achtervering instellen bij ’77er

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achtervering instellen bij ’77er

• Maker
    Discussie
  • Hoe kan je de achtervering instellen voor bv te verlagen? Ik zie daar geen spiraalveren zitten, of gebeurt dit met de schokdempers? Ik heb momenteel gele koni’s, waar adjustable opstaat. 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • [quote=”911-lover”:23w7jd5v]Tegenwoordig moeten ze weer niet geborgd zijn.[/quote]

idd Koen

0

als je iemand kent op de keuring ist allemaal geen probleem. Het probleem is dat ik niemand ken 🙁 (

0

Tegenwoordig moeten ze weer niet geborgd zijn.

0
          Anoniem

hangt ervan af. Mijne KW ni 🙂 )

([size=59:17g428cg]of de luc ermee naar de tc laten gaan[/size])

0

[quote=”Setakira”:1tljc85g]Maar toch, wel handig als ge zo’n systeem hebt (zal wel niet mogelijk zijn op Porsche, zie em al dansen op z’n luchtkussens 😛 ) [/quote]

❓ ❓ Moet een regelbare (sport)vering op de laagste stand niet geborgd worden op 11cm (+- 2cm) bodemvrijheid voor de keuring ❓ ❓

0

Er zijn meerdere wagens die gedeeltelijk of gehel zo’n systeem hebben.
                Mijn Omega Break had dat achteraan.
                En het compressorke is van Chris hoor 😉 😆

0

Op de zolder vroemdag was er ene met nen oude Mustang. Die had een handig systeem.
                  Gewoon lucht laten ontsnappen en hij ging lager. Te laag zelfs want een beetje later is hij even Koens compressorke moeten komen lenen omdat zijn banden in de bochten tegen zijn carroserie schuurde.

Maar toch, wel handig als ge zo’n systeem hebt (zal wel niet mogelijk zijn op Porsche, zie em al dansen op z’n luchtkussens 😛 )

0

de mijne is reeds verlaagd, heb hem zo gekocht. miserie miserie miserie 😳

0

In ons Belgenlandje mag idd echt niets en als je iets mag moet het altijd geld kosten en soms ja iets te veel voor wat het is. 😈

0

[quote=”914erporsche”:3ikxqr82]montage attest van garage
                        validatieverslag verlaging (aanvragen via goca)
                        papier van uitlijning

met al die papieren naar keuring gaan en dan gewone keuring laten doen + nameten wielgeometrie op de keuring[/quote]

JAWADDE, wat een miserie en ne paparassenwinkel voor een auto te verlagen. Ne mens zou zich de moeite ontzien om eraan te beginnen (maar dat is waarschijnlijk de bedoeling van de overheid).

Is een auto verlagen dan zo onveilig 😯 ❓

In Duitsland/Oostenrijk kan alles … zolang er een Tüv-attest is van de constructeur. Maar ja, waarom gemakkelijk doen als moeilijk ook kan in ons Belgenlandje. 😈

0

montage attest van garage
                          validatieverslag verlaging (aanvragen via goca)
                          papier van uitlijning

met al die papieren naar keuring gaan en dan gewone keuring laten doen + nameten wielgeometrie op de keuring

0

attest van de erkende plaatser ‘montage attest verbouwing’ en attest remdrukregelaar zen er twee en normaal nog een maar dat kan zonder ook wel

0

van wie moet dat attest zijn? constructeur, van wat?

0

Héhé ik ken dat, en ik heb dan ook die attesten liggen in mijn schof 😆

0

tegenwoordig altijd attest nodig van verlaging

schoonpa heeft nen verlaagde A6

drie jaar gekeurd achter elkaar met verlaging en nooit problemen

had opmerking op zijn keuringskaart “verlaagd voertuig met bodemvrijheid van 11cm”

is twee weken terug naar keuring geweest (zelfde staat als andere jaren en met die opmerking) en toch afgekeurd dit jaar

moest attesten van verlaging hebben, bijgevolg groene kaart voor 3 maanden gekregen

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.