Achtervering instellen bij ’77er

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achtervering instellen bij ’77er

• Maker
    Discussie
  • Hoe kan je de achtervering instellen voor bv te verlagen? Ik zie daar geen spiraalveren zitten, of gebeurt dit met de schokdempers? Ik heb momenteel gele koni’s, waar adjustable opstaat. 🙄

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • @ rolkooi, ik wil hem niet verlagen, want hij was al verlaagd, maar nu er 18″ velgen onderzitten, slijpt hij rechts soms eens, precies of hij daar een halve of een centimeter lager zit, vandaar dat ik hem iets wil ophogen.

[]als ge hem verlaag niet minder dan 9 .5 cm van de grond pak een balkje gaat hij er over is goed anders elk jaar verhogenvoor de keuring het zijn de bouten op dedraagarm en van voor onder de veren zit een boud van 12 en daar gewoon aan draaien allebij even veel

Mij vertellen ze steeds dat de as met tanden versteld wordt.
          Ik kan het niet hoor en heb het met mijn elver laten doen 😉

[quote=”911-lover”:3nss8a2u]Tot 89 is de elver voorzien van een torsieophanging (dempers , maar geen veren).
            Deze kan verlaagd worden door de torsie in tandenverstelling dieper te zetten.

Greetz[/quote]

Lol 😆 en waarom dienen die bouten dan Koen op die arm ?? je kan deze idd verlagen maar dan wel via de bouten hoor 😆

Wel goed opletten dat je hem langs beide kanten even veel tanden verzet hé.

Goed markeren is de boodschap. 😉

Tot 89 is de elver voorzien van een torsieophanging (dempers , maar geen veren).
                Deze kan verlaagd worden door de torsie in tandenverstelling dieper te zetten.

Greetz

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.