adaptor sportstuur 911 pre89 en 4spaak lederstuur

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht adaptor sportstuur 911 pre89 en 4spaak lederstuur

• Maker
    Discussie
  • ik zoek een adaptor voor sportstuur in een 911 pre89
    dus met +/- 22mm rechte vertanding (niet conisch)
    moet wel een vervormbare/harmonica zijn. dus geen volle alu
    zo dun mogelijk max hoogte/diepte 5/7cm want er moet nog een snapoff tussen…

en een 4 spaak zwart leder stuur mag ook van een 944 zijn

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Jep dat is wat ik zoek :first:
      maar dan ni voor 300€ per Cm :mrgreen:

0

bij deze is het leder reeds vervangen en wordt aan huis geleverd

Originales Porsche Lederlenkrad aus einem 1988er 911.
        Die Besonderheit an diesem Lenkrad ist die originale Nabenverlängerung (3cm).
        Ausstattungscode M018.

Das Lenkrad wurde vom Sattler mit sehr hochwertigem Leder in schwarz bezogen.

Farbe schwarz
        inkl. Leder-Hupenplatte
        Lenkradnabe
        Durchmesser 38cm
        Teile-Nr.: 911.347.084.09 (VERL)

0

[quote=”deepee” post=142262]klik hier als je er een tripje naar Roubaix voor over hebt ?
          vergt een beetje naaiwerk maar wat wil je voor dit geld.[/quote]

hey bedankt voor de reactie, maar een zwart stuur met blauw center en leder dat eraf valt is niet wat ik zoek :mrgreen:

0

klik hier als je er een tripje naar Roubaix voor over hebt ?
            vergt een beetje naaiwerk maar wat wil je voor dit geld.

0

[quote=”bladerunner” post=142233]Ik heb ooit een houten stuur uit mijn 3.2 verkocht. Er bood zich iemand aan met de vraag of hij dit mocht passen op zijn 944, maar dit bleek niet te passen. De as van een 3.2 is dikker dan die van een 944.

Althans, dit was bij het bouwjaar van deze 944, misschien dat andere bouwjaren wel passen.[/quote]

jep, dat weet ik bedankt, bedoeling is om die adaptor vanachter op het stuur te zetten zodat het stuur wel past en wat verder naar mij toe komt. Staat nu veel te kort bij dashbord en heb niet genoeg beenruimte, stoel staat al gans naar achter.

0

Ik heb ooit een houten stuur uit mijn 3.2 verkocht. Er bood zich iemand aan met de vraag of hij dit mocht passen op zijn 944, maar dit bleek niet te passen. De as van een 3.2 is dikker dan die van een 944.

Althans, dit was bij het bouwjaar van deze 944, misschien dat andere bouwjaren wel passen.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.