Ads

Home Forum Zeverhoekje Ads

• Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Wat me geregeld opvalt, is dat er een *slotje op topics gaat omdat ze niet voldoen aan de regels van ‘t forum.
      (waar ik alle begrip voor heb !)
      Maar die topics blijven wel zichtbaar, waardoor men hen nog steeds naar hun advertenties kan doorklikken,
      en men hen nog steeds kan contacteren via PM of via de kapaza advertentie.

Vandaag was er nog zo’n geval met de Mutsen, Petjes en T-Shirt handel.
      Duidelijk een commerciële opzet zonder enige forum bijdrage !

Gisteren een nieuw lid met amper 5 post, waarvan alle dan nog in zijn aangeboden waren…

Waarom worden deze ads niet simpelweg helemaal verwijderd ?

Iemand die het echt goed meent en zich van geen kwaad bewust was, zal zeker zijn waren terug aanbieden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • in het beste huwelijk komen ook al eens woorden maar wat hebben we geleerd? ten eerste= volg de regels, ten tweede= maak je niet druk, ten derde= maak er het beste van en :driver: maar

heb ik toch wel niet de regelnicht uitgehangen zeker… :censored:

:driver: on with the show !

J

[quote=”911 passion” post=149288] Mag ik niet creatief bezig zijn met hetgeen waar wij allen van houden en de ‘bijna niets van winst’ dat ik er aan heb me gunnen? .[/quote]

Dat mag je zeker, nadat je hebt voldaan aan de forumregels..
            Ik denk dat dat de les is die we hier uit moeten trekken.

Ik denk niet dat het je bedoeling is om het forum mogelijks in de problemen te brengen door ‘onder de radar’ Porsche spullen te verkopen (namaak of niet), of wel?

[quote=”PatrickB” post=149282]”Hij zei forumpolitie tege me” [/quote]

Nu niet alleen met de eer gaan lopen hé Patrick :relaxman:
              ‘t Was eerder in ‘t algemeen bedoeld :respekt:

De ene dag is’t ruzie omdat we te snel een slotje plaatsen, de dag erop ruzie omdat er niet snel genoeg een slotje geplaatst werd / niet verwijderd werd.

Laissez faire, laissez passer. De wereld stopt niet met draaien omdat er niet direct de meest ideale actie genomen wordt.

Mag ik als voorwerp van onderwerp de discussie afsluiten… ? Mag ik niet creatief bezig zijn met hetgeen waar wij allen van houden en de ‘bijna niets van winst’ dat ik er aan heb me gunnen? Ik bezoek dit forum geregeld, doe er soms aan mee, dus we zijn toch allemaal liefhebber en vind dan ook dat er op deze discussie een *slotje mag …

PB

“Hij zei forumpolitie tege me” Mmmmmmmmmmh I’m lovin’ it. :relaxman: :relaxman:

De 2 topics die ik aanhaalde waren een voorbeeld, het gaat me om het soort topics in het algemeen, niet meer dan dat

Ik persoonlijk zou gewoon de forum regels toepassen die zijn na te lezen voor iedereen en houd men zich er niet aan gewoon verwijderen. In andere forums doen ze dit ook zo en kraait er niemand naar, als je als moderator in eer en geweten de forumregels toepast zou ik niet wakker liggen van het gebleit van sommige. Trouwens je bent met verschillende moderators en kunt bij twijfel overleggen en dan een beslissing nemen. Mensen die niet akkoord gaan moeten dan maar hun conclusie trekken en vertrekken van het forum. Simpel toch 😀 of niet 😕

[quote=”porsche” post=149257]Oei Mush, “daden” dat klinkt zo zwaarwichtig.
                      Laat ons niet hypocriet doen.
                      Als je een zaakje kan doen zelfs al is het een “hit en run” vlgs. de forumregels, niemand zal het hier komen vertellen maar velen zullen vermoedelijk contact nemen met de poster. :D[/quote]
                      Hmm, ik had nochtans niet de neiging om een petje te bestellen,ook al zijn/waren ze misschien goedkoper dan een officieel petje 🙂
                      Zoiets (allez, geen petje, maar iets anders) koop ik wel als ik in Stuttgart ben of bij de OPC, but hey that’s just me.
                      Slotje erop en binnen een paar dagen staat dit topic 10 pagina’s ver en leest geen kat het nog, dat was mijn redenering, maar dat was buiten de forumpolitie gerekend blijkbaar…
                      Kan hij intussentijd dan 2 mutsen en een klak verkopen, so be it. Er zijn hier nog threads waar discutabele waar aangeboden wordt maar daar hoor ik dan niet over klagen.

Je kan maar op één manier ongelukkig worden en dat is proberen goed te doen voor iedereen. En zoals hier weer blijkt kan je niet voor iedereen goed doen. Soms zal je het correct vinden dat er een slotje geplaatst wordt, soms niet, en anderen redeneren weer anders. It’s a forum baby :happydance:

O ja, voor de forumpolitie: het betreffende lid had +50 posts en het andere lid waarvan sprake is geregistreerd in 2009 en biedt nu een hoes aan 😯 🙄

[quote=”WES-RS” post=149260]Ook ik vind het deleten van de posts een beter idee om komaf te maken met zulke “leden”[/quote]
                        +1

Niemand laat koopjes aan zich voorbij gaan, wie de verkoper ook is of om welke reden hij verkoopt… 😉

Ook ik vind het deleten van de posts een beter idee om komaf te maken met zulke “leden”, maar wie ben ik… 🙂
                          De mods know best en ik sta respectvol achter hun beslissing. :up:

Oei Mush, “daden” dat klinkt zo zwaarwichtig.
                            Laat ons niet hypocriet doen.
                            Als je een zaakje kan doen zelfs al is het een “hit en run” vlgs. de forumregels, niemand zal het hier komen vertellen maar velen zullen vermoedelijk contact nemen met de poster. 😀

[quote=”porsche” post=149252]Ik vrees als het aanbod aantrekkelijk is er wel wordt op ingegaan.[/quote]
                              En ik kan spijtig genoeg niet instaan voor de daden van iemand anders.

[quote=”Mushroom” post=149237]
                                Wij gaan er van uit dat elk lid wel zijn gezond verstand gebruikt en daar niet op ingaat.[/quote]
                                Ik vrees als het aanbod aantrekkelijk is er wel wordt op ingegaan.
                                Laat ons eerlijk zijn, de gedachte van hij is geen sponsor dus ik koop er niet is “wishfull thinking”.
                                Zoals PatrickB en G-Man al vermelde kan je dan beter de topic verwijderen. Als de interesse is gewekt kan je via PM alsnog contact opnemen om iets te bestellen.

Wim

En ik heb het draadje gewist waar hij in zijn eerste post na mijn opmerking alles gewist had, dus de 2 antwoorden daarna van forumleden hadden ook geen toevoeging meer van waarde.

Ik denk dat we bij deze nog eens blijk geven dat er hier wel degelijk communicatie is en er geen censuur heerst .
                                    We hopen en rekenen erop dat iedereen hier genoeg verstand heeft om te zien en te merken dat dit forum geen verkoopsite is .
                                    Ondertussen weten we ook al wie hier commerciele bedoelingen heeft of met een dubbele verdoken agenda werkt .

De post van de petjes is tussen 2 mod’s besproken en beslist om dit te laten staan .
                                    Niet omdat we er met akkoord gaan maar om te laten zien dat dit NIET meer kan naar de toekomst toe .

BIj deze bedankt met jullie opmerking ,zo hoeven wij even niet de boeman te zijn .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.