Ads

Home Forum Zeverhoekje Ads

• Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Wat me geregeld opvalt, is dat er een *slotje op topics gaat omdat ze niet voldoen aan de regels van ‘t forum.
      (waar ik alle begrip voor heb !)
      Maar die topics blijven wel zichtbaar, waardoor men hen nog steeds naar hun advertenties kan doorklikken,
      en men hen nog steeds kan contacteren via PM of via de kapaza advertentie.

Vandaag was er nog zo’n geval met de Mutsen, Petjes en T-Shirt handel.
      Duidelijk een commerciële opzet zonder enige forum bijdrage !

Gisteren een nieuw lid met amper 5 post, waarvan alle dan nog in zijn aangeboden waren…

Waarom worden deze ads niet simpelweg helemaal verwijderd ?

Iemand die het echt goed meent en zich van geen kwaad bewust was, zal zeker zijn waren terug aanbieden.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • PB

Dan kun je net zo goed de regels offline halen en de boel de boel laten.
        Als ze zich enkel registreren om iets te slijten, dan ben ik ze liever kwijt.

En als ze dan nog nog het lef hebben om machtsmisbuik te komen schreeuwen,
        dan mag je er op rekenen dat ik de eerste ben om eens écht ongezouten mijn mening met hen te delen. :coolness:

Het goed menen kan niet echt hé?
          Dit is Porsche stuff verkopen zonder de naam Porsche te gebruiken, “onder de radar” blijven quoi.

‘t Probleem is: verwijder je de foto’s dan kunnen ze hem nog altijd contacteren om foto’s te vragen.
          Verwijder je de tekst dan komen er weer een aantal wenen over ‘t machtsmisbruik van de moderators.
          Verwijder je de hele zwik staat er altijd iemand wel “censuur” te roepen.

Wij gaan er van uit dat elk lid wel zijn gezond verstand gebruikt en daar niet op ingaat.

J

Dat is wat ik ook aan het denken was.
            Je kan die persoon nog gewoon via pm iets laten weten en dan wordt het alsnog geregeld.

ik heb al een muts, anders had ik er ondanks het slotje op de post toch nog eentje kunnen versieren… :salut: 😉

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.