advies bij aankoop 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening advies bij aankoop 911 targa

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
    • Wat actie op het forum ruzie maar laten we het leuk houden 😉

Nu om tegenwoordig op internet een interessant koopje te doen moet je volgens mij er bij de kippen bij zijn, heb ik zelf al ondervonden. Zeer frequent internet afspeuren en ook dadelijk kunnen gaan kijken is dan de boodschap.

Ofwel betaal je gewoon de correcte, volle prijs met eventueel garanties, volgens mij het verstandigste wanneer je zelf niet technisch bent en een leek bent.

Je kunt ook een gok wagen maar dan kan dan weer flink tegen vallen. :bounce: Ik heb bv een auto gekocht via online veiling die zeer lang heeft stilgestaan en die niet starte. Nu ik had ook pech met mijn cilinderkop (kleppen geraakt) maar al bij al heb ik geen spijt van de gok.

[quote=”kleinekastenteufel” post=142332]GET THE FUCK OUT
        An easy to use acronymn when dealing with moronic incompetents in the online world.
        Use when not particularly interrested in thinking up a some new glib whitticism.

@ wes-rs – spaar uw “STFU and GTFO” voor op de werf. Dat was en blijft de enige boodschap.

:sleep: :sleep: :sleep:

Trouwens: beheren en begrijpen – beheert en begrijpt – zelf(s).[/quote]
        *interested
        *witticism

Uw quotes altijd proofreaden hé Teufel :coolness:

Niemand persoonlijk aanpakkend: de replies van Wes mochten idd wat minder krachttermen bevatten maar eerlijk gezegd zou het mij ook mijn voeten beginnen uithangen als bij quasi elke reply vernoemd wordt hoe slecht mijn auto is en dit waarschijnlijk mede door het feit dat ‘t “maar” een 924 is.
        Wes is jong en Wes is eerlijk.
        Tegen dat Wes de gemiddelde leeftijd hier op het forum vertegenwoordigd is, zal er ook wel een 911 op de oprit staan (of een ander model waar minder op neergekeken wordt). Verder kudos naar Wes omdat hij ervoor uitkomt dat hij problemen heeft met zijn P. Ik zou ze niet willen te eten geven, zij die hier nooit iets van problemen melden maar waarvan ik via via weet dat er nu weer dat en dat scheelt aan hun P.
        Wes is zot van Porsche, zo zot dat hij op zijn leeftijd al de eerste te stekken heeft :respect2:
        Wes heeft er bij mijn weten al minder kosten aan gehad dan dat ik aan mijn “dikke” 4S gehad heb dus ik zie het probleem niet.

En nu back on topic… :engeltje:

voorlopig still searching…

GET THE FUCK OUT
            An easy to use acronymn when dealing with moronic incompetents in the online world.
            Use when not particularly interrested in thinking up a some new glib whitticism.

@ wes-rs – spaar uw “STFU and GTFO” voor op de werf. Dat was en blijft de enige boodschap.

:sleep: :sleep: :sleep:

Trouwens: beheren en begrijpen – beheert en begrijpt – zelf(s).

onder de term buitenlanders kan je veel verstaan. aan de ene kant van het spectrum heb je inderdaad kapitaalkrachtige expats … en aan de andere kant (de entourage van) ambassadepersoneel dat zich met criminele activiteiten bezigt

De frustraties lopen hoog op bij een beroofd koppel uit het Vlaams-Brabantse Sint-Ulriks-Kapelle. Je zou natuurlijk voor minder wanneer je simpelweg niet kan rekenen op de steun van de arm der wet.

[size=2]Het jonge koppel, Kenny en Elke, moest vrijdagochtend vaststellen dat zowel hun MacBook Pro, hun iPad en 4000 euro cash was verdwenen (lees: gestolen). Hierop deden de slachtoffers meteen aangifte bij de politie maar dat bracht niet veel op.
              De enige hoop die het koppel nog koesterde was dat de dieven met hun laptop op het internet zouden surfen. Dan zou er een gps-signaal opspringen zodat de gestolen goederen gelokaliseerd kunnen worden. Dit gebeurde dan ook waardoor Kenny vrijdagavond de exacte locatie doorkreeg: Horizonlaan 18, Sint-Pieters-Woluwe.

Hij belde meteen de politie van Dilbeek op en even later was het koppel, samen met twee agenten, op pad om de dieven te gaan klissen. De hoop op een goede afloop verdween vrij snel wanneer ze beseften dat het gps-signaal hen leidde naar het gebouw van de “Poolse dienst ter bevordering van handel en investering”. Dit is een onderdeel van de Poolse ambassade en daar heeft onze Belgische politiemacht blijkbaar niets in de pap te brokken.
              “Daar stonden we dan, op enkele meters van de dieven, vermoedelijk ambassadepersoneel. Maar de agenten konden niets doen.”, aldus een gefrustreerde Kenny. Al is er nog een waterkansje dat rechtvaardigheid toch zal geschieden maar dit valt nog even af te wachten. Buitenlandse Zaken liet weten de zaak serieus te nemen en zou de protocoldienst hiervoor inschakelen. “Zodra het kan zullen we een telefoontje plegen naar de Poolse ambassadeur om tot een oplossing te komen.”, verklaart woordvoerder Joren VandeWeyer.
              Dit is trouwens niet het eerste voorval waarbij ambassadeurs – onterecht – beschermd worden. Misschien is het niet zo’n slecht idee dat deze diplomatieke onschendbaarheid eens wordt herzien om zulke zaken in de toekomst te vermijden[/size]

Diplomaten nette jongens?

Ze, …, schijnen hun bekeuringen niet eens te betalen. :wtf:

Dus Bas, als het een diplomatenauto wordt, dan even checken of alles al afgetikt is! :drink:

Groot gelijk heb je met wat je zegt……. :happydance:

Als meningen te persoonlijk worden vind ik niet dat deze op een openbaar forum thuis horen, ook al is het in het zeverhoekje.
                    Normaal speelt men op de bal maar hier is het op de man. Het persoonlijk aanvallen of kleineren van elkaar is niet netjes, dat is geen meerwaarde voor anderen. Stuur elkaar beter een PB of ga samen eens een pint drinken. Is beter dan anoniem naar elkaar te liggen schelden. 😉

Mijn gedacht he !

En Bas, al ergens wezen kijken? 😉

Leuke quote van iets wat niet toepasselijk is. 😉

Mijn “STFU” stond aan het einde van mijn comeback argument, dus ik denk dat u de Engelse taal niet goed beheerd, en begrijpt hierdoor zelf de door u geplaatste quote niet. Ik raad u aan om het dus voortaan maar gewoon op de Nederlandse taal te houden, misschien gaat u dit beter af. 🙂

BTW ( betekend: By The Way 😉 ), heel fijn van u om even olie op het vuur te komen gooien. :up:
                        Dit verteld helaas meer over u dan over de personen die de “discussie” aan het voeren zijn.

A way of saying “shut the fuck up”, instead of actually typing it. Has less meaning than actually typing “shut the fuck up”, and is often said by people that are losing an argument or can’t think of a comeback.

😳 😳 😳

[quote=”de_koen” post=142177]er hangt een 8 nummerplaat op, das is een internationale plaat, dus logisch dat diene mens Engels praat, en in Wallonie zijn er nu eenmaal veel verblijfplaatsen voor die mensen. ZIjn meestal heel goed begoede/voorziene mensen (diplomaten enz) dus daar moet ge idd geen geleerde voor zijn dat die dan meestal WEL goed onderhouden zijn… Heb met zo”n mensen nog al zaken gedaan en zijn meestal echt serieuze/eerlijke mensen.

voor de rest… nee absoluut geen problemen toch bedankt dat je het vraagt, en ik heb tenminste mijn eigen (t)huis *luv
                            post gewoon wa minder gezever/nutteloze opmerkingen die nergens op slagen en verkoopt ma wat minder grootse praat tegen mij want aan haantjesgedrag daar heeft niemand hier iets aan, maar allez alst ni ga hier menne gsm nummer O493/637884 ma ge durft wrslk toch ni bellen :mrgreen:[/quote]

Ik zou net het meest wantrouwig zijn bij het kopen van een buitenlander die hier maar even verblijft. Want aan wie zijn deurbel moet je naderhand hangen als er problemen zijn? Ieder zijn ding, maar ik bleef bij die wagen weg… Het internet staat vol met wagens te koop, ook origineel Belgische exemplaren die niet omgebouwd (verprutst) zijn. Dat lijken mij de wagens om naar te zoeken…

Ik heb al veel beledigingen van mensen naar elkaar op het internet gelezen, maar de uwe verdiend toch wel de hoofdprijs! “Ik ben een eigenaar van een huis en gij zijt maar ne huurder.” 😆 In de woorden van comic book guy: WORST INSULT EVER… 😉

En moeten de reacties hier dan altijd even serieus zijn? Mag er niet gelachen worden? Ik denk dat ik buiten mijne “zever” ook zeker wel mijn steentje bijdraag om info door te spelen en mensen te helpen. Als een forum te serieus is, word het saai. En als ik iets wil doen dat saai is, ga ik wel werken. 😉 😆

PS: Voor verdere reacties (indien deze nodig zijn) kunt u zich wenden naar PB.
                            PSS: Uw gsm nummer (0493/637884) op een openbaar forum zetten, lijkt me niet zo verstandig. Ik ga er trouwens ook geen gebruik van maken (heeft niets te maken met niet durven, maar zoals 9ierre al aanhaalt, ik ben een mailer :mrgreen: ).

En nu BACK ON-TOPIC!

zei nekeer lief voor mekaar, zou men moe zeggen…

ik zeg: MAILEN WES :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=142163][quote=”de_koen” post=142021][quote=”WES-RS” post=142007]Amerikaans model, Turbo uitbouw,…

Zoals Wim al zei: verder zoeken. Dit is niks. ;)[/quote]

Hoe kunde gij da nu wete :wtf:
                                  Nog nooit zelf ene gehad, laat staan aan gesleuteld, en dan ff andermans auto afkraken aan de hand van een foto’tje?

Die kan perfect onderhouden zijn, wrslk minder prullen aan dan aan den uwe :mrgreen:[/quote]

Problemen thuis ofzo die je hier op het forum altijd op mij moet uitwerken? :think:

Hoe ik het weet? Niet… Maar een omgebouwde Amerikaanse import die in Wallonië verkocht word met een Engelstalige omschrijving… Moet je niet echt een geleerde voor zijn om te weten dat je hier bedrogen uit gaat komen. 😉

En prullen aan de mijne? Je kunt geen perfecte wagen verwachten als die 16 jaar stil gestaan heeft… Ik wist tenminste wel dat ik geen onverwachte (dure!) zaken ging tegengekomen die door onbekwame mensen gedaan waren (wat wel een grote kans is bij zo’n ombouw). Alleen wat normale zaken vervangen en nu is ze helemaal in orde.
                                  Now STFU and GTFO! :loser:[/quote]

er hangt een 8 nummerplaat op, das is een internationale plaat, dus logisch dat diene mens Engels praat, en in Wallonie zijn er nu eenmaal veel verblijfplaatsen voor die mensen. ZIjn meestal heel goed begoede/voorziene mensen (diplomaten enz) dus daar moet ge idd geen geleerde voor zijn dat die dan meestal WEL goed onderhouden zijn… Heb met zo”n mensen nog al zaken gedaan en zijn meestal echt serieuze/eerlijke mensen.

voor de rest… nee absoluut geen problemen toch bedankt dat je het vraagt, en ik heb tenminste mijn eigen (t)huis *luv
                                  post gewoon wa minder gezever/nutteloze opmerkingen die nergens op slagen en verkoopt ma wat minder grootse praat tegen mij want aan haantjesgedrag daar heeft niemand hier iets aan, maar allez alst ni ga hier menne gsm nummer O493/637884 ma ge durft wrslk toch ni bellen :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.