advies bij aankoop 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening advies bij aankoop 911 targa

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
    • Originele nederlandse auto al 20 bij de laatste eigenaar.

ziet er mooi uit , indien aankoop door gaat transitplaten nemen in NL , douane passeren en ermee naar de keuring gaan https://porscheforum.be/components/com_kunena/template/blue_eagle/images/emoticons/icon_biggrin.gif

Als ik mij niet vergis kan deze nummerplaat gewoon aangevraagd worden als de wagen oldtimer is…

Mooie wagen. Zelfs nog met de oude Nederlandse nummerplaat.

Amaai, volgens de advertentie met 26 inch velgen :wtf: :wtf: :wtf:
              Wel grappige reden van verkoop :up: :up: :up:

klikhieropKenteken

Datum eerste toelating 14-04-1977(36,3 jaar)
                Datum aanvang laatste tenaamstelling 23-06-1993(20,1 jaar)
                Datum eerste afgifte Nederland 14-04-1977(36,3 jaar)
                Status kenteken Geldig[/quote]

[quote=”Bas” post=139284]Ondertussen was die targa al weg voordat ik het nummer kon intoetsen…[/quote]Dat heb je nou eenmaal met de knappere. Je moet sites als marktplaats.nl en gaspedaal.nl en de belgiese in de gaten houden en als er wat knaps langs komt meteen reageren. Zet vooral de linken hier dan kijken we met je mee. Die bij Johan is btw een snoepje, zou zeker even gaan kijken.

ja maar peter jij doet er heel voorzichtig mee
                    met je targa.heb ik zelf gezien.en op gras nog wel
                    ha ha :drink:

XXX

mijne heeft er over de 245000 en de compressie is nog steeds top :coolness:

ik heb deze wagen gezien bij dekens en is een topper. :first:
                        Johan dekens is betrouwbaar en geeft garantie op zijn wagens .

Reviseren om te reviseren heeft ook weinig zin natuurlijk.
                          Kan best zijn dat hij nog in orde is. Mijn 993 heeft 275000 km,
                          heeft ook van niets last.

Er zijn er met +- 350.000km zonder revisie.
                          Ik veronderstel dat Dekens wel weet wat hij verkoopt, hij heeft zijn
                          (goede) reputatie hoog te houden.

mooi exemplaar, maar ik zag in de beschrijving nergens melding van motorrevisie , terwijl 250.000Km toch veel is?

XXX

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-3-2-g50-carrera-targa-turbolook–nieuw-75354709.htm

Eentje van bij Dekens.
                              Mijn part de mooiste Targa is de WTL :coolness: , heb er altijd spijt van dat ik er eentje heb laten gaan. 😯

Als jullie nog een goed exemplaar weten staan, stuur maar door…

Het is een probleem voor keuring, verzekering,…

Ik bleef er af… :salut:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.