Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
    • Is een aftermarket klapdakje, vind ik minder maar is wel in zeer goede staat. Er is heel wat werk aan, maar is in betere staat als die er op het eerste zicht uitziet. Zit nog een gaaf nooit gebruikt reservewiel in en een compleet gereedschapstasje. Extra optie zijn sportstoelen in perfecte staat, elektrische spiegels.
      2013-03-21-200.jpg

Attachments:
      • 2013-03-21-199.jpg

Er zijn ook heel wat aftermarket klapdakjes ingebouwd, dus misschien is het geen targadak … Wat de hoes betreft, nog zeer moeilijk te vinden in goede staat.

[quote=”steri2311″ post=125698]Morgen staat mijn 924s in mijn garage, spijtig zonder targa maar wel met een klapdak. [/quote]
          Dat grote klapdak wordt met een beetje zin voor overdrijving targadak genoemd.
          Je neemt het dak er vrij gemakkelijk uit, normaal heb je een hoes om het op te bergen.

ik ben toch ook wel benieuwd naar deze

Ben benieuwd!! :applaus:

EUh morgen, staat in een hangaar met 50 andere oldtimers. Helemaal onder het stof en met wat werk aan, staat een heel tijdje.

[quote=”steri2311″ post=125698]Morgen staat mijn 924s in mijn garage, spijtig zonder targa maar wel met een klapdak. Ik persoonlijk vond de 924s mooier dan de 944. Hoewel ik de 944 ook zag zitten. In de toekomst denk ik ook dat de 924s meer gegeerd gaat zijn dan een 944.[/quote]

Ook al ben ik nu jaloers : Proficiat met uw 924S ! :up:
                  Fotoke van ?

Morgen staat mijn 924s in mijn garage, spijtig zonder targa maar wel met een klapdak. Ik persoonlijk vond de 924s mooier dan de 944. Hoewel ik de 944 ook zag zitten. In de toekomst denk ik ook dat de 924s meer gegeerd gaat zijn dan een 944.

[quote=”steri2311″ post=125695]Simpel kijken of er geen sporen van lekkage te zien zijn of herstellingen van lekkage.[/quote]

:bounce:
                      Natuurlijk,logisch…. 😳

Simpel kijken of er geen sporen van lekkage te zien zijn of herstellingen van lekkage.

[quote=”patrickvb” post=125687]Ga zeker voor een targa dak, wel op letten dat het goed sluit.[/quote]

Hoe kunde zoiets testen,buiten er een emmer water overheen gooien ?

Ga zeker voor een targa dak, wel op letten dat het goed sluit.

[quote=”stefx911″ post=125656][quote=”JkePorsche” post=125652]Het verhaal van Antwerpen en cruisen kan ik ni volgen,maar heb wel begrepen dat ne 944 een betere keuze zal zijn dan ne 924… :D[/quote]

944 daarom niet beter dan een 924 hé, ook kwestie van smaak. 924S heeft bv dezelfde motor, ophanging en remmen dan een 944.
                              Een 924 2.0 is wel wat goedkoper in onderhoud. zeer goede keuze als eerste P

Vroeger vond ik een 924 maar niks, maar nu vind ik die zelf mooier dan de 944. Maar een zuivere 924 kom je niet veel tegen… 944 ook niet maar toch iets meer imho

Als ik een tip mag geven: zoek ineens een Targa, 924 of 944. Maakt (bijna) geen verschil in aanschaf prijs maar o zo leuk in de zomer[/quote]

924 heb ik altijd gevonden dat die iets heeft,denk dat het de Boxster van zn tijd was … Is volgens sommigen ook geen “echte” Porsche … :wtf:

Heb idd ook wel de indruk dat een propere 924 hard te vinden is,of het is voor een budget dat er ook al 944’s zijn…ook al is het “maar” de 924 2.0…

Targa is idd een goede tip ! 8) :driver:

[quote=”bully” post=125654]klikhierop cruisen :censored:[/quote]

🙄

[quote=”JkePorsche” post=125652]Het verhaal van Antwerpen en cruisen kan ik ni volgen,maar heb wel begrepen dat ne 944 een betere keuze zal zijn dan ne 924… :D[/quote]

944 daarom niet beter dan een 924 hé, ook kwestie van smaak. 924S heeft bv dezelfde motor, ophanging en remmen dan een 944.
                                  Een 924 2.0 is wel wat goedkoper in onderhoud. zeer goede keuze als eerste P

Vroeger vond ik een 924 maar niks, maar nu vind ik die zelf mooier dan de 944. Maar een zuivere 924 kom je niet veel tegen… 944 ook niet maar toch iets meer imho

Als ik een tip mag geven: zoek ineens een Targa, 924 of 944. Maakt (bijna) geen verschil in aanschaf prijs maar o zo leuk in de zomer

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.