Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
    • klikhierop cruisen :censored:

Het verhaal van Antwerpen en cruisen kan ik ni volgen,maar heb wel begrepen dat ne 944 een betere keuze zal zijn dan ne 924… 😀

[quote=”porschky” post=125640]Rodondo: alvorens te cruisen in Antwerpen, laat men beter ship-tuning doen zeker? :mrgreen: Of zelfs cruiseship-tuning?? :lol:[/quote]

Tip van de week ! :up:

Rodondo: alvorens te cruisen in Antwerpen, laat men beter ship-tuning doen zeker? :mrgreen: Of zelfs cruiseship-tuning?? 😆

Ik kan een 944 enkel maar aanraden: was mijn eerste (en momenteel nog enige) Porsche waar ik 5 jaar mee gereden heb. De riem op tijd aanspannen en de waterpomp in de gaten houden, voor de rest niet veel problemen/kosten gehad. De mijne was eentje van modeljaar ’86 (na de interieurfacelift).

Suc6 met de zoektocht!

Voor alle duidelijkheid,budget zal ik nog wel wa kunnen rekken naar budget voor 944 ipv 924 denk ik , maar 964 zal ni voor meteen zijn 😉
                Das iets voor binnen paar jaar 😀

Eerst budget vrijmaken om ne 944 rijdende te houden :driver:

[quote=”RODONDO” post=125628]Als je met meerdere een Porsche koopt, niet gaan cruisen in Antwerpen hé ![/quote]

:happy: :happy:

tegenwoordig houden ze die wel tegen :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”JkePorsche” post=125503]Neen het MOET geen 924 zijn , een 944 zou ook goed zijn :D[/quote]

944 ! :up:

Als je met meerdere een Porsche koopt, niet gaan cruisen in Antwerpen hé !

Blijkbaar toch wel wat “rek” op dat budget: van 924 naar 944 naar 964…
                        Ook genoeg voorzien om hem rijdende te houden: stijgt in zelfde richting 😉

:drink: Deal ! 964 is natuurlijk één van de schoonste Porsches he….(hebben die eigenlijk lelijke? :happy: )

Gisteren uwe raad al is opgevolgd en is verder gezien dan onze landsgrenzen…staat voor een goei €5000-5500 idd wel wa anders aan 944’s dan de 924’s welke ik momenteel al bekeken heb…!

neefke we zullen samen leggen voor ne 964 ? :driver:

ik denk dat mogelijks Van Zweeden een mooie 924 staan heeft:
                              http://www.v-zweeden.com/product_info.php?cPath=297&products_id=137

Neen het MOET geen 924 zijn , een 944 zou ook goed zijn 😀

Moet het een 924 zijn? Ik weet een goede 944 staan voor 4250.. en ik dacht zelfs met Belgische papieren. Cabrio Wim weet er VEEEL meer van 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.