Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
    • klikhierop cruisen :censored:

0

Het verhaal van Antwerpen en cruisen kan ik ni volgen,maar heb wel begrepen dat ne 944 een betere keuze zal zijn dan ne 924… 😀

0

[quote=”porschky” post=125640]Rodondo: alvorens te cruisen in Antwerpen, laat men beter ship-tuning doen zeker? :mrgreen: Of zelfs cruiseship-tuning?? :lol:[/quote]

Tip van de week ! :up:

0

Rodondo: alvorens te cruisen in Antwerpen, laat men beter ship-tuning doen zeker? :mrgreen: Of zelfs cruiseship-tuning?? 😆

0

Ik kan een 944 enkel maar aanraden: was mijn eerste (en momenteel nog enige) Porsche waar ik 5 jaar mee gereden heb. De riem op tijd aanspannen en de waterpomp in de gaten houden, voor de rest niet veel problemen/kosten gehad. De mijne was eentje van modeljaar ’86 (na de interieurfacelift).

Suc6 met de zoektocht!

0

Voor alle duidelijkheid,budget zal ik nog wel wa kunnen rekken naar budget voor 944 ipv 924 denk ik , maar 964 zal ni voor meteen zijn 😉
                Das iets voor binnen paar jaar 😀

Eerst budget vrijmaken om ne 944 rijdende te houden :driver:

0

[quote=”RODONDO” post=125628]Als je met meerdere een Porsche koopt, niet gaan cruisen in Antwerpen hé ![/quote]

:happy: :happy:

tegenwoordig houden ze die wel tegen :mrgreen: :mrgreen:

0

[quote=”JkePorsche” post=125503]Neen het MOET geen 924 zijn , een 944 zou ook goed zijn :D[/quote]

944 ! :up:

0

Als je met meerdere een Porsche koopt, niet gaan cruisen in Antwerpen hé !

0

Blijkbaar toch wel wat “rek” op dat budget: van 924 naar 944 naar 964…
                        Ook genoeg voorzien om hem rijdende te houden: stijgt in zelfde richting 😉

0

:drink: Deal ! 964 is natuurlijk één van de schoonste Porsches he….(hebben die eigenlijk lelijke? :happy: )

Gisteren uwe raad al is opgevolgd en is verder gezien dan onze landsgrenzen…staat voor een goei €5000-5500 idd wel wa anders aan 944’s dan de 924’s welke ik momenteel al bekeken heb…!

0

neefke we zullen samen leggen voor ne 964 ? :driver:

0

ik denk dat mogelijks Van Zweeden een mooie 924 staan heeft:
                              http://www.v-zweeden.com/product_info.php?cPath=297&products_id=137

0

Neen het MOET geen 924 zijn , een 944 zou ook goed zijn 😀

0

Moet het een 924 zijn? Ik weet een goede 944 staan voor 4250.. en ik dacht zelfs met Belgische papieren. Cabrio Wim weet er VEEEL meer van 🙂

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.