Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
    • Dank voor de vele reacties heren !
      Deze is intussen dus afgeschreven,mede dankzij jullie advies.
      Vond de km-stand inderdaad ook al raar,en het feit dat er stond dat deze in perfecte staat was maar wel op de fotos kapotte zetels had … ❓
      Zoektocht gaat gewoon verder,vandaag nog naar eentje gaan kijken,ben benieuwd 😀

Voorgestelde wagen ligt helaas boven budget 🙁
      (3000 ongeveer,ietsje meer mag,maar 4 meer krijg ik thuis ni uitgelegd 😀 )

0

Wat is je budget juist? (aangezien de eerste advertenties niet meer beschikbaar is)

0

[quote=”deepee” post=125404]er staat een Belgische te koop op het NL forum
          misschien is dit wel iets?[/quote]
          Ziet er mooi exemplaar uit, het is een S.
          ik mis het open dak en de ruitenwisser op de achterklep. ➡ Iets voor mooi weer en iets voor slecht weer. :sarcastisch

0

Ik ben ooit gaan kijken in Boortmeerbeek waar die 924’s stonden.
            1 Tip wat daar omschrijven wordt al een goed exemplaar, beschrijf
            ik als een afgeschreven exemplaar.

Veel succes met je zoektoch. 924 heeft toch iets speciaal.

0

er staat een Belgische te koop op het NL forum
              misschien is dit wel iets?

0

Deze bij dezelfde verkoper. Een luchtige variant met speciale airco. 😉

0

Zoekertje is verwijderd ,geen idee waar hij stond ?

0

[quote=”bladerunner” post=125363]Bj 1983, 73.000km :engeltje: :engeltje: en zetels rotversleten, waarschijnlijk 273.000km, als het er niet meer zijn. :think:[/quote]

Km teller van een 924 gaat maar tot 99.999 hé. zal al wel enkele keren rond zijn geweest

0

Bj 1983, 73.000km :engeltje: :engeltje: en zetels rotversleten, waarschijnlijk 273.000km, als het er niet meer zijn. :think:

0

Daar ga je volgens mij geen deftig exemplaar vinden.
                        Deze is te duur voor wat het is.

Voor een goede 924 moet je toch minstens €4500 a €5000 reserveren,
                        Veel gaan kijken en vergelijken.

En zeker niet te snel kopen… de goede, zuivere 924’s zijn zeldzaam aan het worden..

Succes

0

Ben er jaren terug ook eens gaan kijken. Maar was er snel weg. Wat daar allemaal stond 😯
                          Vrees dat je daar een pak problemen en kosten op je nek gaat halen. Er moeten zeker betere exemplaren te koop zijn.

0
                        11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.