Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
    • Dank voor de vele reacties heren !
      Deze is intussen dus afgeschreven,mede dankzij jullie advies.
      Vond de km-stand inderdaad ook al raar,en het feit dat er stond dat deze in perfecte staat was maar wel op de fotos kapotte zetels had … ❓
      Zoektocht gaat gewoon verder,vandaag nog naar eentje gaan kijken,ben benieuwd 😀

Voorgestelde wagen ligt helaas boven budget 🙁
      (3000 ongeveer,ietsje meer mag,maar 4 meer krijg ik thuis ni uitgelegd 😀 )

Wat is je budget juist? (aangezien de eerste advertenties niet meer beschikbaar is)

[quote=”deepee” post=125404]er staat een Belgische te koop op het NL forum
          misschien is dit wel iets?[/quote]
          Ziet er mooi exemplaar uit, het is een S.
          ik mis het open dak en de ruitenwisser op de achterklep. ➡ Iets voor mooi weer en iets voor slecht weer. :sarcastisch

Ik ben ooit gaan kijken in Boortmeerbeek waar die 924’s stonden.
            1 Tip wat daar omschrijven wordt al een goed exemplaar, beschrijf
            ik als een afgeschreven exemplaar.

Veel succes met je zoektoch. 924 heeft toch iets speciaal.

er staat een Belgische te koop op het NL forum
              misschien is dit wel iets?

Deze bij dezelfde verkoper. Een luchtige variant met speciale airco. 😉

Zoekertje is verwijderd ,geen idee waar hij stond ?

[quote=”bladerunner” post=125363]Bj 1983, 73.000km :engeltje: :engeltje: en zetels rotversleten, waarschijnlijk 273.000km, als het er niet meer zijn. :think:[/quote]

Km teller van een 924 gaat maar tot 99.999 hé. zal al wel enkele keren rond zijn geweest

Bj 1983, 73.000km :engeltje: :engeltje: en zetels rotversleten, waarschijnlijk 273.000km, als het er niet meer zijn. :think:

Daar ga je volgens mij geen deftig exemplaar vinden.
                        Deze is te duur voor wat het is.

Voor een goede 924 moet je toch minstens €4500 a €5000 reserveren,
                        Veel gaan kijken en vergelijken.

En zeker niet te snel kopen… de goede, zuivere 924’s zijn zeldzaam aan het worden..

Succes

Ben er jaren terug ook eens gaan kijken. Maar was er snel weg. Wat daar allemaal stond 😯
                          Vrees dat je daar een pak problemen en kosten op je nek gaat halen. Er moeten zeker betere exemplaren te koop zijn.

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.