Advies graag

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies graag

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”bladerunner” post=106318]

Zou dan wel mijn eigenste schatje moeten wegdoen. 🙁 :([/quote]

Zelf dit nog eens lezen 😉

Tenzij je er duizenden Euro’s tegensmijt om er een zwaardere motor in te lepelen is het rijden met zo’n beestje folklore en de minste TDI trekt je er zo uit.

:respekt: Mush, snelle jongens, constant 300+ gaat ook zo snel vervelen :relaxman:

Mijns inziens in ieder geval een correcte prijs voor de wagen. Trouwens een perfect gerestaureerde zou een stuk meer kosten.

Ik wil hem gerust gaan bekijken volgende week, als iemand nog interesse heeft, let me know.

Vrijdag werd op de website van Moeyerson een 911 E Targa van 1970 verkocht.
          Ik was maandag gaan kijken om de wagen te keuren, originele wagen matching nummers met goed draaiende motor. Geen historiek, alleen gelijkvormigheidsattest.

Veel roest op de bekende plaatsen, in juli afgekeurd voor roest aan dragend chassis.
          Wagen is uiteindelijk verkocht voor 39000 euro alle kosten inbegrepen.

Als ik dan zie dat je nog wel wat moet investeren voor de restauratie dan wordt het al een stevige prijs.

Blijkbaar zitten deze wagens in de lift qua investering.

De aangeboden wagen met alle details en documenten en historiek zal vlug verkocht zijn.

De pré-impacts zijn mooi, héél mooi!
            Ik denk dat je voor jezelf moet uitmaken wat je bedoeling is mbt het hebben van een Porsche.
            Tenzij je er duizenden Euro’s tegensmijt om er een zwaardere motor in te lepelen is het rijden met zo’n beestje folklore en de minste TDI trekt je er zo uit.
            IMO: ofwel doe je ‘t goed en haal je ‘m volledig uit elkaar (of koop je eentje die volledig uit elkaar geweest is), ofwel blijf je er beter af.
            Steek je er een andere motor is is dat slecht voor zijn waardebehoud, blijf je met de originele motor rijden moet je ‘m echt kopen voor ritjes over Vlaamsche wegen en niet om even met de snelle jongens over en weer naar Stuttgart te rijden.
            Koop anders een 912 voor erbij? Best of both worlds.

[quote=”bully” post=106336]Ik dacht dat porsche914orange precies dezelfde te koop heeft, zou daar dan eerder gaan kijken.[/quote]

Is juist, maar de mijne is begin dit jaar in Essen verkocht.

Ik dacht dat porsche914orange precies dezelfde te koop heeft, zou daar dan eerder gaan kijken.

Ziet er op het eerste zicht een mooie wagen uit. Maar al die foto’s en geen enkele waar je de deur passing goed kan zien…

Ik hoop dat op die foto met het targa embleem de deur niet gesloten is. Want als dit wel zo is, staat het chassis volledig “open” 😕

Zie de roest al komen op deze foto, kijk eens goed onder die chrome strip? 🙄

Is inderdaad helemaal niet zo strak als op het eerste zicht doet vermoeden 🙄
                    Ook de detail foto’s van de 2de hands keuring, geen enkele opmerking 🙄
                    Ik zou wel eens willen weten waar die gekeurd is.
                    Verder zijn alle facturen minstens 13 jaar oud.

Maar dit zijn natuurlijk dingen die je op foto ziet, in de werkelijkheid kan het geheel anders zijn.

Ja, ik heb het ook gezien, spuitwerk binnenkant niet zo fraai. Deurlichtknopje meegespoten, kunstharslakplaatje mee gekleurd…. 😥

Wim

[quote=”bladerunner” post=106318]
                        Wat is jullie mening? [/quote]

Nog eens goed de foto’s bekijken. 🙄

Advies geven aan de hand van foto’s is niet zo simpel. Zoals hierboven aangegeven zou ik eerder opteren om ook eens de wagen te gaan inspecteren zodat je zelf een duidelijk beeld krijgt van het voertuig. Ik moet wel zeggen dat het op de foto’s een mooie bolide is, maar het is altijd moeilijk iets af te staan om iets anders te kopen waarvan je nog weinig of niets weet.

Mijn advies dan maar; gewoon een kijkje gaan nemen en chitchatten met de verkoper, dat zou al heel veel moeten opleveren.

Mooi!

Eigenlijk zou je daar eens mee moeten gaan rijden alvorens iets in die richting te beslissen hé. 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.