advies Porsche 997 Turbo, maar is een 4S geworden.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht advies Porsche 997 Turbo, maar is een 4S geworden.

• Maker
    Discussie

• TDW
    Deelnemer

Heeft iemand goede of minder goede ervaringen met garage Aecars in Izegem? Ze bieden een 997 Turbo aan die me wel interessant lijkt. Ik ben zonet een kijkje gaan nemen en heb gevraagd om hem even voor mij te reserveren. Dat geeft me de kans om nog wat “onderzoek” te doen alvorens definitief ja te zeggen.
      Ok, hij is niet geheel krasvrij en ook binnenin is hij er niet zacht mee omgegaan maar verder ziet hij er best zuiver uit. Niets wat met een goede polish-beurt niet op te lossen valt. Verder geen panel gaps en geen direct zichtbare tekenen van herstel. De voorbumper is wel vervangen na een aanvaring met een paaltje. Kent toevallig iemand de auto (en een stukje van z’n voorgeschiedenis) misschien?
      Het officiële verhaal is dat het een wagen uit Lyon is…maar zoals steeds met verkopers, alles met een dikke korrel zout nemen.
      M’n premium selection BMW x5 was ook officieel ongeval-vrij waar na 3 jaar blijkt dat de vorige eigenaar er in Munchen de hele neus had afgereden. :bounce: Ik ben dus bijzonder voorzichtig geworden.
      Alle advies is welkom.

http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-turbo-coupe-mk2—pdk—xenon—gps—leder—turbo-zetels—bose-soundsystem—46946-km—-3-2008—belgian-car-basaltzwart-metallic-_2570.aspx

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Proficiat en veel kuisgenot! :mrgreen: en waar blijven die foto’s?

TDW

En eindelijk is ie er! Ben hem gisteren in de zeikende regen gaan afhalen. Zo mooi als hij blonk in de showroom, zo smerig is hij nu. Ik weet alvast wat te doen dit weekend

XXX

Mooi deze 991, nog meer foto’s :happydance:

Proficiat met de aanwinst, ik maakte dezelfde keuze en heb er nog geen spijt van gehad.

PDS

Proficiat ! Knappe wagen :up:

Ive

Proficiat, vette ketel :first:

Proficiat, ziet er vet uit.

Proficiat! zeer mooie aankoop! :first:

:first:

Mooi :respect2:

[hide]Proficiat met deze wijze beslissing ![/hide]

Mooie 991 :applaus: :applaus: :applaus:

Perficiat! :up: ikke weer jaloers op al dat moois :bounce:

Wim

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.