- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 juni 2009 om 13:08
Ergens begin vorig jaar heb ik men boxster laten verlagen met ongeveer 3 cm.
Hiervoor werden de originele veren vervangen door Eibach veren met TÃœV-papieren.
Ik er mee naar de keuring en alles was prima.
Dit jaar terug met dezelfde wagen naar hetzelfde keuringsstation en één of andere vrolijke dame die in het begin van de lijn instaat voor Co-meting etc. vind het noodzakelijk om in het groot VERLAAGD op men papieren te schrijven.
met al de gevolgen van dien……balkje er bij ……geraak der ni over…..stationchef en heel de meute erbij….is die verlaagd(alsof ze dat ni zien…)???…….jammer maar als het origineel was was er geen probleem.
Nu twee maal rood: 1x om niet over het balkje te kunnen en 1x omdat de originele veren vervangen zijn door kortere (Tûv of niet, volgens hen alleen toegelaten in Duitsland). Ik zou nu naar Goca moeten en de vering met de nodige attesten laten voorzien, een plaatsingsattest hebben van de garage die dat weer ergens anders moet opvragen enz…enz……….weet je wat: ik laat er de originele terug onder zetten, laat hem terug uitlijnen, naar de keuring, rijd er één jaar mee en volgend jaar na de keuring zet ik er de sportveren terug onder en probeer het opnieuw………… 😈 😈 😈 tenzij er nog een origineel idee uit de bus komt (ik vrees dat ik ook met “18 velgen der ni over geraak…:-( ( )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.