- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
-
Discussie
-
16 oktober 2013 om 15:37
Beste vrienden,
Ik heb reeds sedert een 6 tal jaar een 2 de handse Boxter 2.7 met een uitlaat van Schmid ( een Duitse merk van tuning artikelen ). Deze uitlaat ( met serienummer )geeft een machtig geluid.
Ik heb deze auto bekocht van een Belg, die deze auto op zijn beurt in Duitsland heeft gekocht . Ik vermoed dat de uitlaat ook in Duitsland werd geplaatst .
Ik heb nog nooit problemen gehad met de keuring, tot ik de laatste keer de opmerking kreeg dat hier om een niet originele uitlaat gaat; ik kreeg dan ook maar een voorlopige keuring met verzoek mij binnen de drie maand terug aan te bieden met de nodige documenten dat de uitlaat
” gehomologeerd ” – of goedgekeurd is.Bij Schmid zelf in Duitsland kom men mij alleen maar mededelen dat zij deze uitlaat sedert een 12 – tal jaar niet meer in hun assortiment hebben.
Mijn vraag : is er hier nog iemand die rondrijdt met een uitlaat van het merk Schmid en of hij daardoor reeds problemen met de keuring heeft gehad.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Luc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.