Afknallen!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Afknallen!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”norm”:2xzca3z0]in begin van het fucking filmpje zegt hij i just bought it
      [/quote]

Had ik niet gehoord .
      Ik had vorige keer het geluid niet aanstaan .
      Maar desondanks idd om ziek van te worden 👿
      Zag er een leuke wagen uit

Betreffende de Zilveren SC……. Its the VB raw porsche….

op de blog van mijn buddy JG

http://www.johndglynn.com/vb-raw-the-stripped-back-sc

Geen paniek. (of misschien toch wel! 😉 )

Groeten uit Nottingham,

Bert

OMFG

Das nog erger!

Ze hadden em beter afgebroken 😈

rjf

Wie zegt dat ze die gaan restaureren ?

De auto ziet er erg goed uit (voor zover ge dat uit dat filmpje kunt opmaken), dus restaureren …?

rjf

Is beetje uit zijn context gerukt. Ze molesteren hem met de bedoeling hem daarna helemaal te strippen en dan te restaureren … ❗

kzou eens graag zien da ze dat met zijn wagen doen , zien hoe dan reageerd, zal wss anders lachen

in begin van het fucking filmpje zegt hij i just bought it
                    assholes
                    ze hadden hem beter aan iemand gegeven die er wel zot van is!!!!!!!

Dat is pas gortig .
                      Stond zo te zien bij een handelaar te koop .
                      Overdag , en niemand die iets merkt of ziet 😯

DIT vind ik VEEL erger

http://www.dumpert.nl/mediabase/683201/154d0769/trap_eens_een_porsche_aan_gort.html

Ja, NOG erger.

(ze zijn geeneens grappig)

Dit is eigenlijk nog goede reclame voor de ‘ouwe elver’ 🙂 )

it just keeps going 🙂 )

hij laat hem opt laatste wel in de vernieling vallen op de caravan , maar wel zonder de motor en boite er in ,waar zouden die dan liggen ?

schande,heb tersedert nooit meer naar topgear gekeken 👿

rjf

Toen ie nog haar had, moet zeker al 10 jaar oud zijn 😆

Is geen echte Porsche hater hoor, hij heeft al meermaals toegegeven dat het met overschot de beste auto’s zijn ooit gebouwd. Hij heeft het gewoon meer voor onbetrouwbaar Italiaans design, tjah ieder zijn smaak zeker …

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.