afmetingen en bevestigen kenteken bumper voor?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 afmetingen en bevestigen kenteken bumper voor?

• Maker
    Discussie
  • Ik ben nog op zoek naar een kenteken op de voorbumper op mijn 996. Spreekt voor zich dat ik de meeste compacte vorm zou willen hebben. Of in ieder geval eentje die op de bumper past.

Iemand een referentie wat minimum maten betreft?

Ik dacht aan een sticker maar in Duitsland zie je vaak de opbouwsteunen, iemand hier ervaring mee?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Heb ondertussen oplossing. Kan houder en steun gaan halen bij Porsche Maastricht Airport. Voor mij vlak bij mijn werk.

Heb al een halve meter nummerplaat laten maken. Zal er mooi uit zien :salut:

Ik heb originele steunen met plaat(zoals het moet, want ik ben :engeltje: )
        Ik vind de sticker mooier maar een kennis die op de autokeuring werkt(As) heeft mij er fijntjes op gewezen dat stickers in As afgekeurd worden. Citaat: zeker voor zo ne jonge!!! :coolness:

heb voor mijn laatste 996TT ook een sticker laten maken, en volgens de verkoper kunnen ze er niks van zeggen zolang deze de afmetingen heeft (in breedte) van de oude nummerplaten. Deze was dan ook net lang genoeg om de originele gaten voor de nummerplaathouder te bedekken!

Die opbouwsteunen zijn origineel Porsche, dus als je al met gaten in je bumper zit…

[quote=”911_NL” post=120241]Ik zou een sticker plakken, ookal is dat niet helemaal legaal :sarcastisch[/quote]

+ 1

Heb ik ook zo gedaan, een stuk kleiner dan het reuze europese formaat, maar op heden nog geen zever gehad met de arm der wet.

Ik zou een sticker plakken, ookal is dat niet helemaal legaal :sarcastisch

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.