afrojack crasht Ferrari 1u na aankoop

Home Forum Zeverhoekje afrojack crasht Ferrari 1u na aankoop

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Geloof het of niet, maar die gast deze namiddag tegen gekomen in Nederland met ne nieuwe blauwe 458 Spider, had hem niet herkend maar mijne zoon was mee en zei direct, das DJ Afrojack :coolness: :coolness: :coolness:
      Heeft blijkbaar nie lang wakker gelegen van zijne crash,ikke was natuurlijk nie rap genoeg om er een foto van te trekken want hij reed nogal snel weg :what: :what: :what:

Amai, vreesde al verbannen te worden 🙁 nu weer :relaxman:

[quote=”Steady Eddy” post=123705]Oef…dacht al dat ik de enige was die mijn uitdrukking “arme klojo” begreep.[/quote]Dat was zweten he?………….. 😆

[quote=”porschky” post=123533]wie koopt er nu ook een Ferrari, nietwaar….? :wink:[/quote]

Dit vraag ik me ook af ! 😉 😉

Maar ja uit zijn fouten leert men !(hopelijk) 😳

Proficiat

Oef…dacht al dat ik de enige was die mijn uitdrukking “arme klojo” begreep.

[quote=”bully” post=123244]Hoezo arme klojo? Dat verdient ie in een weekend. En hij reed niet te hard.[/quote]
                ben ik met je eens, maar toch …. zie bovenstaand….

weet nie of een shrink er wat aan kan doen… teveel geld op een te korte termijn, is woooooo factor, wie kan me wat doen…. feestje in me hoofd, koop wel een nieuwe…. pensioen??? da overleef ik toch nie…. feestje :happydance: :loser: :loser: :loser:

[quote=”Mushroom” post=123541]Of mensen die “het” compleet kwijt zijn en eens met een goede psycholoog zouden moeten babbelen :mrgreen: :engeltje:[/quote]

:first: :happydance:

Of mensen die “het” compleet kwijt zijn en eens met een goede psycholoog zouden moeten babbelen :mrgreen: :engeltje:

PB

[quote=”porschky” post=123533]wie koopt er nu ook een Ferrari, nietwaar….? :wink:[/quote]

Mensen waar zelfs een Porsche niet genoeg meer is om hen überhaupt een beetje sympathiek te vinden. :mrgreen:

Het ziet er mij weer ne slimme uit … 🙄

wie koopt er nu ook een Ferrari, nietwaar….? 😉

wel een dure grap

Hoezo arme klojo? Dat verdient ie in een weekend. En hij reed niet te hard.

Arme klojo…zolang hij maar geen anderen in zijn ongeluk meesleept..wel jammer van de wagen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.