Afscheid van PF

Home Forum Zeverhoekje Afscheid van PF

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Jongens, beste vrienden,

hierbij neem ik afscheid van porscheforum, deze avond bij afslaan aan de Gent sterre is de P helemaal weggeslipt achterkant ging helemaal weg in echt een fractie van seconde niks aan te corrigeren, aantal geparkeerde wagens meegehad, veel schade, ik weet tot op nu niet wat er echt gebeurd is, beetje vochtig, geslipt op witte gladde verf van het zebrapad ? ik weet het niet, getuige zei aan politie dat ik ook niet overdreven gekke dingen gedaan had, pff ik ben er kapot van, de voorkant van de wagen is vrij zwaar beschadigd en ik denk niet dat ik de moed of het geld nog heb om verder nog porsche te rijden … 23 jaar zonder ongevallen en bm=0 en nu dit …

Ik bedank jullie allen voor de geweldige tijd en de vriendschap, ik ga even moeten bekomen want dat was echt mijn droomwagen en de droom is nu wel finito misschien definitief over … maar ik zal ook de vriendschap missen van deze geweldige club 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
      • Hoi Rocco ,

Ik kan helaas nu pas op het forum en reageren daar we een onverwachte zeer zware werkweek gehad hebben (zeven dagen aan een stuk waardoor twee vrije dagen wegvielen)

Ik wil iedereen hier bijtreden . Wegblijven hier heeft geen enkele zin en brengt ook geen oplossing aan je probleem . Niet voor de wagen en ook niet voor jezelf . De personenn hier kunnen je zowel geestelijk alsook met info , kennis en misschien helpende handjes bijstaan .

Je reactie kan ik wel begrijpen en is een gevolg van de shock . Ik denk dat niemand dat hier weet , maar ik heb in 1989 een zeer zwaar ongeval gehad met een wagen die in drie weken had en volledig in orde had laten zetten . Hierbij is een kind van 13 doodgebleven . Ikzelf heb mijn autosleutels weggegooid en wilde nooit meer autorijden . Ondanks dat ik niet in schuld werd gesteld zat het er voor mij erop . Ik heb bijna een maand geen wagen meer gereden en herinner nog goed dat de eerste weken daarop het rijden heel zwaar en vermoeiend was . Naderhand de wagen toch laten opmaken (waarvan zelfs het dak moest vervangen worden) Ook de schuiver met de CS (nu een vijftal jaren geleden) deden me na denken om de wagen weg te doen . En ik ben blij dat ik die twee keren niet aan mijn gevoelens heb toegegeven en door ben gegaan . Het financiele is zwaar , zeker omdat het zo onverwacht komt , maar ook daar geraak je weer overheen en een paar jaren nadien ben je blij dat je je niet gewonnen hebt gegeven .
        Strekte , laat alles eens bezinken en neem voor jou de beste beslissing , maar blijf er hier niet voor weg , en geef je droom niet op . Net als bij vrouwen , er is geen hand maar een heel land vol . Als is je grote liefde niet meer te redden , ergens is er nog eentje die , al geloof je het niet , eentje die toch nog dat beter is .

Rocco, zoals hierboven meermaals beschreven, houd uw Porsche staan in de garage, hij is zeker nog herstelbaar, ik heb al ergere toestanden gezien die men hersteld heeft. Binnen een paar jaar, na uw verbouwingen, terug die garagepoort opendoen en dan terug uw geliefde zien gaat u een enorme boost geven om hem terug te herstellen en er terug van te genieten.
          Als je hem in huidige toestand wegdoet krijg je er zo goed als niets voor.

Ibiz@ke schrijft:

OMG wat erg! 😯

zoals al veel gezegd is,neem geen overhaaste beslissingen,laat t even bekoelen en neem dan met een nuchtere kijk de zaken even door

P of geen P,waarom zou je hier wegblijven?

Ben er zeker van dat als je hulp nodig hebt er mensen van t forum bereid zijn om je te helpen,ik ben er 1 van

Absoluut. Rocco, hier wordt echt goed advies gegeven. Blijf aub niet weg. Maar alvast veel sterkte toegewenst!

Anoniem

Voila, goed om zien: onze Rocco is zich al terug aan het herpakken! [IMG]http://i39.tinypic.com/11t8ili.gif[/IMG]
              En zie hier nog meer positief nieuws, de vrees dat de 993 niet meer te herstellen zou zijn geweest was gelukkig ook niet nodig 🙂
              De Roccosmile zien we straks achter dat stuur zeker terug, en dat mag zeer snel!

Je moet en mag niet alles aan de grote klok hangen Eric, maar ik (en meerdere hier denk ik)hoop dat je het verloop hier zal blijven posten. Ben er zeker van dat dat positief zal zijn!

Rocco,

Heel veel sterkte man!!!
                Really hate these kind of sad posts 🙁

OMG wat erg! 😯

zoals al veel gezegd is,neem geen overhaaste beslissingen,laat t even bekoelen en neem dan met een nuchtere kijk de zaken even door

P of geen P,waarom zou je hier wegblijven?

Ben er zeker van dat als je hulp nodig hebt er mensen van t forum bereid zijn om je te helpen,ik ben er 1 van

Rocco Sterkte !
                    en neem geen impulsieve beslissingen.
                    Ben het helemaal eens met Bart (Mushroom)

Kop omhoog, laat het bezinken, kruip terug achter het stuur, de oplossing komt wel.
                    En inderdaad, zet hem misschien even aan de kant, en als het budget er terug is, zijn er hier mannen genoeg op het forum die je wel kunnen helpen…

PT

Sterkte Rocco !!

len

Toch behoorlijk wat schade. Begrijp dat je het even niet ziet zitten.Veel sterkte…

Sterkte Rocco, ik voel met je mee!

Na regen komt zonneschijn!

Rocco, ik weet hoe je je voelt (wij allemaal vrees ik).

Als ik net een ongeluk gehad heb voel ik me ook niet meer veilig + ik ben dan teleurgesteld in mijn auto. Ik heb zo’n pact met mijn auto’s en da’s dat ik hen goed soigneer en dat zij mij in return goed soigneren.
                            Bij een ongeluk is zo’n pact direct doorbroken en dan ben ik in de eerste plaats teleurgesteld in mijn auto, maar ook in mezelf (want ja, een auto is dom en doet maar wat jij van hem verlangt en eigenlijk kan je geen pacten sluiten met je auto, zo stom ben ik nu ook weer niet ;)).
                            ‘t Ding is -en dat wou ik tot voor kort niet beseffen- dat er soms niets of niemand te verwijten is: jij niet, of je auto niet. Het waren externe factoren die tot dit geleid hebben. Hoe sneller jij dit beseft, hoe beter voor jou. De kans dat dit nog eens gebeurt is zo goed als onbestaand.
                            Ga zo snel mogelijk terug achter het stuur zitten, je gaat nog eventjes onzeker zijn en vanalles “voelen” maar dit zit vooral tussen je oren. Beetje bij beetje ga je je weer zelfzekerder voelen en geloof me, binnen afzienbare tijd ben je weer lekker aan’t karren wetende dat shit gewoon happens sometimes…

De $$ daar ga ik me niet over uitspreken, maar het feit dat je geen P hebt mag jou hier niet weghouden hoor… *Jij* bent de aanwinst voor ‘t forum, niet jouw P.

@Rocco, da meen je nie man, zeker nie wegblijven van het forum he.
                              Als ik de foto’s bekijk doet het mij ook behoorlijk wat om mijn vorige Porsche zo te zien, dus zal bij jou nog veel erger zijn denk ik.
                              P zeker nie wegdoen maar eventueel later als het beter in het budget past toch laten herstellen, blijft zeker zijn waarde behouden in de toekomst.
                              Foto’s ook laten zien aan mijne madam, amaai die verschoot ook serieus. 😥 😥 😥

Anoniem

Rocco
                                Is een stevige botsing geweest zo te zien 🙁 .
                                Maar ik denk wel dat het herstelbaar is.
                                Misschien nu niet voor U maar stal hem dan een jaartje of 2.
                                Kan je rustig aan wat sparen voor de herstelling.
                                Het is uw droom auto heb je al meermaals geschreven, dus als je hem wegdoet zal je er ooit spijt van krijgen.
                                Laat alles enkele dagen tot zelfs enkele weken bezinken voordat je een beslissing neemt.
                                En zeker hier blijven lezen en posten ❗

😯 😯 Shit man, dat is balen!
                                  STERKTE!

Zoals hier al eerder geschreven, is het niet zo dat je hier zonder porsche niet welkom bent 😕
                                  Blijven posten en meelezen is de boodschap.

Rocco,

jouw reactie is helemaal te begrijpen. ‘T is inderdaad niet dat er iets moois valt te maken van deze gebeurtenis.

Anderzijds ben ik er zeker van dat jouw hart geen deuk kreeg en kan ik me ook niet voorstellen dat wij hier op het forum jou zomaar willen zien vertrekken.
                                    Ik ben erg blij dat met jou alles oke is!

Hopelijk ben je na de schok weer helemaal klaar om de draad op te nemen en als dat zonder Porsche is, dan heb je zeker nog het forum om je droom levend te houden en stilletjes aan weer vorm te geven.

Sterkte!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.