- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 31 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 12 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 november 2011 om 03:05
Jongens, beste vrienden,
hierbij neem ik afscheid van porscheforum, deze avond bij afslaan aan de Gent sterre is de P helemaal weggeslipt achterkant ging helemaal weg in echt een fractie van seconde niks aan te corrigeren, aantal geparkeerde wagens meegehad, veel schade, ik weet tot op nu niet wat er echt gebeurd is, beetje vochtig, geslipt op witte gladde verf van het zebrapad ? ik weet het niet, getuige zei aan politie dat ik ook niet overdreven gekke dingen gedaan had, pff ik ben er kapot van, de voorkant van de wagen is vrij zwaar beschadigd en ik denk niet dat ik de moed of het geld nog heb om verder nog porsche te rijden … 23 jaar zonder ongevallen en bm=0 en nu dit …
Ik bedank jullie allen voor de geweldige tijd en de vriendschap, ik ga even moeten bekomen want dat was echt mijn droomwagen en de droom is nu wel finito misschien definitief over … maar ik zal ook de vriendschap missen van deze geweldige club 🙁
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.