Afscheid van PF

Home Forum Zeverhoekje Afscheid van PF

• Maker
    Discussie
  • Jongens, beste vrienden,

hierbij neem ik afscheid van porscheforum, deze avond bij afslaan aan de Gent sterre is de P helemaal weggeslipt achterkant ging helemaal weg in echt een fractie van seconde niks aan te corrigeren, aantal geparkeerde wagens meegehad, veel schade, ik weet tot op nu niet wat er echt gebeurd is, beetje vochtig, geslipt op witte gladde verf van het zebrapad ? ik weet het niet, getuige zei aan politie dat ik ook niet overdreven gekke dingen gedaan had, pff ik ben er kapot van, de voorkant van de wagen is vrij zwaar beschadigd en ik denk niet dat ik de moed of het geld nog heb om verder nog porsche te rijden … 23 jaar zonder ongevallen en bm=0 en nu dit …

Ik bedank jullie allen voor de geweldige tijd en de vriendschap, ik ga even moeten bekomen want dat was echt mijn droomwagen en de droom is nu wel finito misschien definitief over … maar ik zal ook de vriendschap missen van deze geweldige club 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • ok bedankt iedereen voor alle steunbetuigingen ook via pm en mail.

ik reed eigenlijk bijna gewoon rechtdoor mijn stuur gewoon recht, reed net oudenaardsestwg op over een zebrapad en voor ik het wist was ik de auto kwijt, niks meer te corrigeren. Heb 3 geparkeerde auto’s geramd. Ik doe dat kruispunt haast elke dag. Denk dat ik met 1 wiel doorslipte op die dikke verf van zebrapad en met het andere gewoon wel tractie had op asfalt. Heb ooit eens iets gelijkaardig meegemaakt met mijn golf op van die witte lijnen met ribbeltjes om de kant van de weg aan te geven.

Ben er kapot van maar ook door de klap met de airbags ook nog een beetje suf.

Vanmiddag naar de auto gaan kijken en hij wordt vandaag/morgen naar FGporsche getakeld omdat ik ook niet direct een andere oplossing heb.

om eerlijk te zijn ik ben nu doodsbang om nog te rijden … en had verleden week een offerte voor mijn verbouwingen in de bus gekregen wat al serieus stuk hoger lag dan gepland en nu dit, ik weet het niet meer voor ‘t ogenblik

Anoniem

Begrijpelijk dat Eric nu even geen zin in het forum heeft! Zag gisterenavond het bericht verschijnen en heb hem direct een PM verstuurd, maar deze is nog niet gelezen.
        Eventjes tijd geven.

Damn Rocco, dat is echt niet plezant om te horen 😥
          Ik weet goed genoeg hoe je je nu voelt…
          Laat het eerst wat bezinken en neem zeker geen overhaaste beslissingen!
          EN VOORAL: BLIJF HIER NIET WEG ❗
          [size=2]Ik was ook op het RLC Oostende terwijl mijn kapotte P thuis in de garage stond 😳 [/size]

rjf

Rocco, dit is echt FUCK 😯 😥

Niet te snel beslissingen nemen nu je lijf vol emotie en adrenaline zit. Laat alles bezinken gedurende een paar dagen, er zijn wss nog wel wat opties (verzekering, herstellen)..

Sterkte in ieder geval !

heeft er iemand de GSM-tel-nummer van Rocco? kan je die anders eens PB-en.

ik heb geen zin om 2 weken op alle bussen ven Gent te gaan zitten en wachten 🙂

Shit man maar je moet hier niet wegblijven Hé
                Ik weet dat de eerste reactie een zeer negatieve is en dat is normaal
                Misschien moet je Dirk alias carrera 4s eens contacteren wat mogelijk is en of er is te ondernemen is tegen een olieplek of wat anders

Anoniem

@Rocco

Waar ben je, je gaat het toch niet menen dat je hier gaat wegblijven 🙁
                  Misschien eens een foto van de Porsche posten, kunnen allemaal eens kijken hoe erg het allemaal is.

cabrio wim schrijft:

hier boeven getypt

BOEVEN? zitten er boeven op het forum 🙂
                    Wim zelfs al zou dat zou zijn, dat mag je nog niet zeggen hee 🙂

ik veronderstel ‘boven’ 🙂

sorry kon het niet laten…

Wim

@Erik, zeker niet om dit voorval weggaan hier op het forum.
                      Ik ben op dit moment ook Porsche loos, maar mag de pret niet drukken.
                      Ons hart ligt bij het merk, en dat is het voornaamste. 💡

Wat ze nu hier boven getypt hebben, misschien ook nog een optie voor je.
                      Dus er eens over denken kan zeker geen kwaad.

Anoniem

Idd niet overhaast beslissen om uw porsche weg te doen !
                        Laat Wim en Timo deze eens goed bekijken en dan op uw tempo laten herstellen indien mogelijk. Hopelijk valt de schade nog mee, t’is alleszins een schoon en alleen maar zeldzamer wordend model. Daar kan je al eens een € teveel aan spenderen, op termijn komt dat er terug uit.
                        Belangrijkste is dat je zelf ongedeerd blijft en geen anderen persoonlijk letsel hebt toegebracht, da’s veel erger.
                        T’beste.

Een hele tegenslag, maar daarin zie ik nu ook niet meteen een reden om hier weg te blijven….

Tjee rocco, sterkte man, hoop dat je goed verzekert bent. Ze staan erom bekend de 911jes, uitbrekende achterkant. Mij ook meerdere malen overkomen vroeger.

Erik, verdoeme,
                              maar geef de moed niet op, en blijf hier bij ons.
                              Met zen alle vinden we misschien wel een oplossing.

en trouwens, ik ben ook nog altijd P-loos, en dat is toch ook geen probleem…
                              rij verdoeme zelfs met ne lexus…

Kop op man, bekijk het rustig, stel hier vragen en misschien ben je wel rapper dan je denkt terug aan het bollen.

Anoniem

Heb er vannacht niet bij stilgestaan, maar idd dat pompstation!
                                In het verleden, met de 964 RS tgv gemorste diesel in combi met lichte regenval, ook een ferme schuiver gemaakt (à 40 km/h)eveneens een geparkeerde wagen meegenomen, borduur op, kosten genoeg dus.
                                Zelfde gegeven: rondpunt met tankstaion waar dagelijks een 8 tal vrachtwagens van Budapest Trans kwamen tanken.
                                Door met volle tank het rondpunt op te draaien kwam de diesel via de overloop op het wegdek terrecht!
                                Ik heb toen geen advocaat onder de arm genomen, andere slachtoffers hebben dat wel gedaan en de vervoersfirma is verantwoordelijk gesteld + verbod aan het pompstation nog vaste contracten met vervoersfirma’s af te sluiten. Wel ferme streep in die zijn omzet.

Dus idd advocaat onder de arm nemen, is toch incl bij Uw rechtbijstandsverzekering en de situatie dringend laten onderzoeken Rocco!

Anoniem

Erik ,verdoemme toch voor jou .

Verlies aub de moed niet .Zoals je al schrijft 23 jaar ongevalvrij .
                                  Ik begrijp je eerste reactie .Maar we helpen je wel zoeken naar een oplossing .

Je blijft hier op het Forum met of tijdelijk zonder P.

Je weet me te vinden als ik iets voor jou kan doen he .
                                  Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.