Afscheid van PF

Home Forum Zeverhoekje Afscheid van PF

• Maker
    Discussie
  • Jongens, beste vrienden,

hierbij neem ik afscheid van porscheforum, deze avond bij afslaan aan de Gent sterre is de P helemaal weggeslipt achterkant ging helemaal weg in echt een fractie van seconde niks aan te corrigeren, aantal geparkeerde wagens meegehad, veel schade, ik weet tot op nu niet wat er echt gebeurd is, beetje vochtig, geslipt op witte gladde verf van het zebrapad ? ik weet het niet, getuige zei aan politie dat ik ook niet overdreven gekke dingen gedaan had, pff ik ben er kapot van, de voorkant van de wagen is vrij zwaar beschadigd en ik denk niet dat ik de moed of het geld nog heb om verder nog porsche te rijden … 23 jaar zonder ongevallen en bm=0 en nu dit …

Ik bedank jullie allen voor de geweldige tijd en de vriendschap, ik ga even moeten bekomen want dat was echt mijn droomwagen en de droom is nu wel finito misschien definitief over … maar ik zal ook de vriendschap missen van deze geweldige club 🙁

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Veel sterkte!!!
      Zeker niet wegblijven, de P mag dan wel stukken hebben maar kan veel hebben.
      Rustig laten demonteren en kijken wat er vervangen moet worden. Dan naar occ.onderdelen zoeken en uiteindelijk valt het mss dan nog mee….

0

Zeer spijtig om te horen, maar laat dit voorval je niet van het forum weghouden!

Wie weet staat er over x aantal maanden/jaren gewoon terug een porsche voor de deur.
        Kop op en je bent uiteraard nog steeds welkom op meetings zodat je eens kan bijpraten met andere leden!

0
        Anoniem

Dat is pech Rocco.
          Maar dat is toch geen reden om hier weg te blijven ❗
          Best alles een beetje laten bezinken.
          De Porsche niet zo maar direct gaan wegdoen, misschien vind je binnen enkele dagen wel een oplossing om een en ander te herstellen.
          Misschien kan je hem wel inruilen op een andere als de kosten voor herstelling te hoog oplopen. Er zitten er hier genoeg die zelf wagens herstellen.

0

Wat zal jij je kapot geschrokken zijn.
            Maar totaal geen reden om op het forum weg te blijven als je eenmaal bekomen bent van alle ellende.
            Weet uiteraard niet hoe je verzekerd bent…..krijg je niet gewoon de taxatiewaarde als de auto echt niet meer op te knappen is. Daarmee heb je dan je eigen P niet terug, maar kan je wel verder dromen over de volgende na een tijdje.

0

Wat jammer om te lezen, Rocco.
              Ik ben van Gent, dus ken dat kruispunt heel goed. Uitleg van benzinestation zou kunnen kloppen, of een lekkende vrachtwagen met een of ander product.

Feit dat je P nu wat in elkaar zit, maakt het niet nodig om hier weg te blijven hé. Het is de passie die telt !

Sterkte,
              Rufie.

0

porschky schrijft:

PS is er iemand met een Cayenne, of toch iets met een grote koffer, die op het volgende RLC meekan om Rocco te ontvoeren indien hij niet meer mee zou willen?

ik heb een crysler grand voyager, momenteel ligt daar een porsche motor in (914, 1700cc, w-code, 80PK), da heeft ne grote koffer !!!!

Rocco, het is niet omdat je momenteel niet met een porsche kan rijden, dat je moet wegblijven van het forum !
                ik denk dat iemand met het porsche-virus altijd welkom blijft op het forum ❗
                (diegene dat daar anders over denken blijven zelf beter weg….)

0

‘t is da rocco het hier zelf post, anders zou ik het ook niet geloven. vrienden sturen tegenwoordig via fakeboek zelfs valse ongevalsberichten mmv het BIVV.

van hier ook alle mogelijke morele steun. zoals hiervoor al tal van keren gezegd: laat alles eerst goed bezinken en weet dat dit met eender welk voertuig had kunnen gebeuren.

is er op de plaats van het gebeuren naar sporen gezocht. mss ligt er een mazoutspoor of dergelijke waarvan de verantwoordelijke kan getraceerd worden. het zou een hoop ellende kunnen schelen en evt schadeloosstelling …

terwijl ik dit bericht schrijf heeft porschky zijn bericht gepost en wat lees ik daar … ik zou een goede advocaat onder de arm nemen.

0

ach man, wat klote zeg… Ik ken het kruispunt de Sterre genoeg, aangezien ik 35 jaar gewoond heb in de maaltebruggestraat, zo’n 200 meter verder. Ik heb dat kruispunt duizenden keren in mijn leven genomen, en ken de trieste reputatie, niet enkel omdat er voorrang van links is (!) MAAR (en we hebben het daar al over gehad! 😥 ) er ligt een tankstation aan!!!! Ergo vaak veel smeerlapperij op de weg die bij de minste vochtigheid voor een glijbaan zorgt!

Laat echter de moed niet helemaal zakken! Ik weet wel vanwaar deze eerste emotionele reactie komt, maar of je ons nu verlaat of niet, aan de wagen zal het geen verschil meer maken. Maar ik denk dat je de sfeer en de grapjes en wat dan ook dat hier vaak passeert nu dubbel en dik kan gebruiken. Geef toe Rocco, ook in Oostende was je zonder Porsche, en je hebt je er vermoedelijk niet echt veel minder door geamuseerd… Tijd brengt raad!!

Veel sterkte toch!!

PS is er iemand met een Cayenne, of toch iets met een grote koffer, die op het volgende RLC meekan om Rocco te ontvoeren indien hij niet meer mee zou willen?

0

Oei, das niet goed … Zet alles even rustig op een rijtje. Begrijp de reactie zeker, maar zoals hierboven beschreven ziet het er op het eerste zicht vaak slechter uit dan het werkelijk is. Hou de moed erin.

0

Ja ik hoop ook dat dit een grap is ,Anders veel sterkte en bezin nog even voor je beslissingen neemt .De schade ziet er op het eerste zicht soms veel erger uit dan het soms is .veel sterkte .

0

OK… Zeg aub dat dit een grapje is? Aub?? 😥

0

Rocco,

Wat erg man, zoals ik het hoor, echt pech gehad, het had met de Scirocco ook kunnen gebeuren, hell zelfs met de fiets.

Dit is echt jammer! Maat zoals JP al zegt, NIET WEGBLIJVEN! De moed niet opgeven!

Het is nu pokke weer buiten, heb de laatste weken ook al een paar keer geluk gehad, gisteren, net mijn winterbanden op de Audi, ook even weg geschoven, vorige week met de moto, kon ik op een gegeven moment niet remmen of mijn gas te bruusk lossen of mijn achterwiel slipte ook ( gelukkig ABS in optie genome bij aankoop) of ik lag waarschijnlijk ook tegen de grond.

Hoe hopeloos het er nu uitziet (of dat je denkt dat het eruitziet) rustig blijven, en alles op een rijtje zetten….

Sterkte!
                            J

0
                            Anoniem

Hey Rocco!!!!! Hier zeker niet wegblijven!!!!

En nu weet ik eventjes niet wat geschreven…
                              Man wat erg!!! Sterkte!!!!

Dacht eerst die Rocco haalt nog eens een goede grap uit 😕 Maar dan kreeg ik het door dat dit jammer genoeg bittere ernst is 😥
                              Momenteel ben je natuurlijk overnamd van emoties, dat zal zeker beteren en zal je een klaardere kijk op het ongelukkige gebeuren krijgen.
                              En kan je straks een betere balans opmaken, misschien valt het nog beter uit dan eerst gedacht? Laat ons hopen!!!!
                              Lees hier gelukkig niets over lichamelijke kwetsuren, en of gekwesten.

Uit die positieve getuigenis blijkt bijna zeker dat je pech hebt gehad.

Misschien kan je dit ook gebruiken: ben deze avond (regio kust) met de Vito ook tot 2x toe de bocht bijna uitgegleden! Het ligt er momenteel erg vettig bij. Zijn ze al met zout onderweg geweest?

En nog dit, blijf het forum bezoeken, hier zou wel eens hulp uit een onverwachte hoek kunnen komen!

Rocco, toch een beetje blijven dromen hé man! En veel moed!!

0
                            13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.