Afstand letters

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Afstand letters

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier soms iemand de juiste maten of afstand van de gaatjes in de motorkap?
    Dit voor het embleem terug deftig en op de originele manier te kunnen vastzetten. :popcorn:
    De motorkap die ik heb is te hard beschadigd om deze over te nemen. :bounce:

DSC01430.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Neen toch niet, achteraan aangereden en vervolgens vooraan op een muurtje geduwd :bounce: :bounce:

ik zie een rolkooi. mag ik veronderstellen dat deze even off-road gegaan is op circuit?

Misschien even ter verduidelijking.
          De 100 uren zijn niet alleen in het ongeval vanachter gekropen, vooraan was er ook schade 😐

29112013023.jpg

Swaelens2805073.jpg

Knap gedaan :up: :applaus:

@peter, ben niet zo een danser 😉

In de herstelling zijn een dikke 100 uur gekropen :coolness:
              Ik blij,de verzekering blij en de klant super tevreden dat hij klaar is :up: :up:

En Bert de sirtaki gedaan nu de wagen klaar is :happydance:

:up: :up: toffe griek ook.

Mooi werk Bert. :up:
                    En een Ouzo voor de Christos. :drink: :mrgreen:

Proper :up: :up: :up:
                      Mooie *porsche trouwens en prachtige kleur *luv

Kleine update.
                        Piewie de man op het Nederlandse forum, kon mij helaas niet helpen, zijn mal was zoek 😐
                        Verder zoeken dan maar, na toch wel wat uren zoeken via onze gezamenlijke vriend GOOGLE 😀 ben ik uitgekomen bij, jawel een Griek :popcorn:
                        Christos had in 2009 een reactie geplaatst op het pelicanforum, hij had in autocad een mal gemaakt voor het plaatsen van deze letters.
                        Voorzichtig een mailtje gestuurd naar Christos met de vraag of hij deze nog in zijn bezit had.
                        Diezelfde avond nog had ik een exemplaar in PDF in mijn mailbox zitten. :relaxman: :relaxman:
                        Het resultaat is :first:
                        Swaelens2805065.jpg

Swaelens2805077.jpg

:relaxman: super Wim

Wim

Daar hebben we elkaar voor op het forum, met zijn allen weten we meer. :relaxman:

Bedankt voor de tip Wim :up:
                              De mal is al onderweg. :applaus:

Wim

Bert, neem even contact op met deze persoon (piewie op Nederlandse forum) en die heeft er mallen van gemaakt.
                                http://www.tajimabenelux.nl/page7.php

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=40785&p=1070749&hilit=letters+motorkap#p1070749

@ John merci al.

Dit zijn echter de maten als je de letters plakt.
                                  De letters die ik heb zijn met een pinnetje, dus als er iemand de afstand van de gaten moest hebben zou dat super zijn. 😉
                                  Anders zal het deftig uitmeten worden 😐

@ Raychem dat is nog maar een deeltje van de schade :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.