Afstandbediening kapot / repareren ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Afstandbediening kapot / repareren ?

• Maker
    Discussie
  • Vandaag auto willen openen met AB. Geen reactie, dus met de sleutel geopend. Deuren open maar na 10 sec. … alarm ging af. Kunnen sussen door auto te starten.

Thuisgekomen nieuwe batterij in AB.

Auto reageert daar niet op. LED gaat 1 maal branden bij indrukken knopje AB.

Reserve AB gepakt en ook maar nieuwe batterij in gedaan (was leeg na 3 jaar 😯 ). Werkt prima (LED knippert meerdere malen na indrukken knopje) en auto reageert normaal.

Is mijn AB kapot of kan deze gereset worden of wat ?

Heb op WWW al meerdere methoden gevonden en gepobeerd om het zaakje weer werkend te krijgen maar geen succes.

Hier (ervarings) deskundigen ❓

Attachments:
    • porsche_996_carrera_key.jpg
4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • als je handig bent kan je de microswitch op het printplaatje van je sleutel vervangen
      en de tweede dode sleutel eerst eens reanimeren met een nieuw batterijtje.

Heb gelijkaardig probleem met 986, koffer gaat niet meer los met sleutel.
        tweede sleutel doet helemaal niets :puke:

Ik vermoed dat de sleutel gereset moet worden en dat dit ‘helaas’ via de dealer moet…
          Ik heb hetzelfde probleem met de tweede sleutel van de 996 maar kost mij (voorlopig) iets teveel.

PB

Als ik me niet vergis moet je de deur openen met de sleutel, contact opzetten binnen de 10 seconden en is je sleutel “gereset”. 😎

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.