Afstandsbediening

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Afstandsbediening

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel aangeeft zou ik graag een afstandsbediening hebben om mijn deuren te ontgrendelen. Nu moet ik de centrale vergrendeling openen met mijn sleutel maar moet dan altijd voorzichtig zijn dat de sleutelhanger niet tegen de lak kletst.

Hoe kan ik dit aanpakken? 😕 😕

Ah ja, betreft een 911 3.2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • dammm kan ik die niet even huren voor mijn project :happydance:

OK, hulp gevraagd want mijn vaste mekaniekers brengen er niets van terecht, waarom houd ik ze
        trouwens??? :think: :think:

porsche_2014-01-03.jpg

girl-mechanics-500-hot-sexy-girl-babe-on-nice-car-032-jpegwtmk.jpg

girl-mechanics-500-girl-car-service-002wtmk.jpg

F

Ik heb wel wat vrouwelijke kantjes hoor :mrgreen:

PFB orgie ❓
            er zitten bijna geen vrouwen hier :bounce:

Ik voel een groepssessie aankomen …. 😉

F

Nee heb je…. en een ja kan je altijd nog krijgen hé :drink:
                Laat maar iets weten moest het nodig zijn. Zover wonen we nu ook niet uit elkaar hé

Ik kan natuurlijk altijd vragen of je komt helpen hé? :drink:

F

Als ik je nog een tip mag geven: ik zou ineens wat meer geld spenderen en een alarm installeren (deze kan de CV ook aansturen). Kost iets meer maar dan heb je alles in 1 keer (en moet je niet meer prullen met het originele Porsche alarm met sleutel)
                    Nadeel is natuurlijk dat je er een pak meer werk aan hebt om alles te installeren en het feit dat het wat moeilijker is.
                    P.S.1: Moest je overgaan tot de installatie van een alarmsysteem vergeet dan niet dat er spanning staat op de deurcontacten. Bij het merendeel van de wagens is dit massageschakeld maar bij Porsche niet.
                    P.s.2: In de link van het Pelican-forum gebruiken ze van die blauwe blokjes (Scotchlok) om draden te verbinden. Doe dit zeker niet! Alles netjes solderen is de beste methode.Hier nog wat meer info.
                    Have fun :salut:

Bedankt Filip, ik zal er één deze eens aan beginnen, maar eerst de afstandsbediening bestellen.

Een forum is toch geweldig hé!!! :drink:

:up:

F

Nog effe verder gezocht en hier kan je wat uitleg en foto’s terugvinden. De bewuste witte stekker die ze laten zien zal wat beter bereikbaar zijn dan het CV-relais op zich.

F

Hey Luc,

Bij deze de info teruggevonden. Is voor bouwjaar 1988 maar als ik in de Haynes Manual kijk op pagina 930-37 is CV voor deze modeljaren hetzelfde uitgevoerd.

Nr.17 op onderdelentekening van john.beton is het betreffende relais en bevindt zich in de koffer (links vlakbij antennedraad van voorruit)
                            Massa verbinden met Bruin/Groene draad = openen
                            Massa verbinden met Bruin/Blauwe draad = sluiten

Succes :salut:

F

Ik heb thuis ook nog wat info liggen hierover. Zal het z.s.m. eens nakijken.

nr 16/17
                                ik zal ook nog eens naar een kleurschema zoeken

diagram1210176254.jpg

OK gasten, bedankt, maar waar vind ik de module in mijn wagen? 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.