afstandsbediening contactsleutel Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster afstandsbediening contactsleutel Boxster

• Maker
    Discussie
  • Ik zit met het volgende. Ik had 2 goedwerkende sleutels met afstandsbediening(voor centr. vergr.+ alarm), plots werk de afstandsbediening van de sleutel niet meer! Bij de sleutel die nog wel werkt zie je het lichtje constant flikkeren wanneer men een commando geeft, bij de andere sleutel licht het lampje 1 maal op. De batterij is ok. De sleutel is 1,5jaar oud! Is de sleutel zijn kluts(code) kwijt?

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Is gebeurd en het kloon draadje verweiderd 😉

[quote=”Senna1″:bpfy5v9j]Ik zit met het volgende. Ik had 2 goedwerkende sleutels met afstandsbediening(voor centr. vergr.+ alarm), plots werk de afstandsbediening van de sleutel niet meer! Bij de sleutel die nog wel werkt zie je het lichtje constant flikkeren wanneer men een commando geeft, bij de andere sleutel licht het lampje 1 maal op. De batterij is ok. De sleutel is 1,5jaar oud! Is de sleutel zijn kluts(code) kwijt?[/quote]

[quote=”Senna1″:1fw8zam4]Ik zit met het volgende. Ik had 2 goedwerkende sleutels met afstandsbediening(voor centr. vergr.+ alarm), plots werk de afstandsbediening van de sleutel niet meer! Bij de sleutel die nog wel werkt zie je het lichtje constant flikkeren wanneer men een commando geeft, bij de andere sleutel licht het lampje 1 maal op. De batterij is ok. De sleutel is 1,5jaar oud! Is de sleutel zijn kluts(code) kwijt?[/quote]

Als je zeker bent dat de batterij nog goed is dan dient de sleutel terug geinitialiseerd te worden.
          Hoe je dit moet doen staat in het boekje of anders ga je even naar de dealer.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.