Afstorten van computer

Home Forum Porscheforum mededelingen Afstorten van computer

• Maker
    Discussie
  • Hebben andere mensen hier hetzelfde probleem ?

Daarnet voor de derde keer op rij dat wanneer ik hier op het forum zit dat mijn computer ineens afstort . Zwart scherm , blauw scherm met witte lettertjes en een counter en dan volledig afsluiten .
    Daarna moet ik de computer terug opstarten .

Het bizarre eraan is dat het telkens is als ik hier op het forum ben en berichten wil lezen (lees scrollen naar onder)
    Dan doet er eerst niks en na twee,drie keer op scrollen te drukken het afsluitscenario .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • sinds vrijdag is de lengte gewijzigd vd berichten, vandaag is het archief toegevoegd, maar dit zou geen invloed mogen hebben… hopelijk blijft t nu opgelost voor je.

Hartelijk dank voor de moeite .
        En ik weet niet wanneer de veranderingen die je vermeld gebeurd zijn , maar vandaag is de compu sinds mijn laatste bezoek verleden week nog niet afgestort .

Toch vreemd dat jij de enige met dit probleem bent terwijl we +-350 dagelijks weerkerende inloggende forumbezoekers hebben… we hebben heel de berichtensectie gecontroleerd de laatste dagen en er zelfs iets nieuws aan toegevoegd (archief) bovendien hebben we de lengte van de berichten van 1000 naar 2500 verlengd. We hebben echt niets gevonden in de code waar het fout zou kunnen gaan, deze berichtenmodule draait trouwens foutloos op duizenden andere websites het is dus niet iets wat we zelf gebricoleerd hebben.

Ik vrees dat wij er van hieruit weinig kunnen aan doen Koen…

Als ik daar nu een beetje kennis van had , maar ik weet niet waar ik dat zou moeten vinden .
            In elk geval weer typisch .
            Dagen niet op het forum geweest (druk met werk) en alleen op FB en in mijn mailbox .
            No problemo , net terug op het forum en bij het tweede bericht lezen was het weer zover 🙁

Volgens mij crasht je display driver (stuurprogramma vd grafische kaart) bij het scrollen.

Probeer die eens te updaten ?

PS: welke stop error is er te lezen. Das ook van belang, je kan daar echt iets uit halen 🙂

Ik wilde dit draadje nog eens naar boven halen .
                En wel om de bizarre volgende reden ➡ ja ik heb dit probleem nog steeds .
                En raar maar waar , ja enkel en alleen met dit Forum .
                Op andere sites heb ik dit niet éénmaal gehad terwijl hier met dit forum al zeker 30 keren (waarvan vandaag alleen al 3 keer tot nu toe) in de fagelopen twee maanden .
                Ik wil het dan ook niet geloven dat het enkel en alleen aan mijn computer zou liggen , tenzij het forum ergens iets meestuurt wat alle andere sites niet doen , waardoor de compu stuikt . (geeft ergens een bericht van fout beeldschermweergave , alvorens naar het blauwe scherm te gaan en af te storten)
                Zoals dat TV programma zegt “Weird or What???”

De kerstman krijgt al een dikke rekening (Subke) 😉

automatisch inloggen werkt hier bij mij ook niet…

Anoniem

Effekes wachten, straks komt ‘Windows 8’ uit en die zou super snel zijn? of octa 98 tanken, alle beetjes helpen :sarcastisch

Beter een samsung tablet, is 1000X sneller, beter en veel meer mogelijkheden mee 😈

Anoniem

Koen je kan misschien aan de kerstman een IPad vragen . 😉 😉

Bedankt voor de uitleg jongens .
                            Wordt misschien tijd om voor een nieuw laptopje te gaan kijken .

ik heb dit onlangs ook gehad, bij mij was het een falend ram geheugen… nieuw stripje erin en t was opgelost ! idd foutcode opsporen en kijken wat er mis is…

Koen,

Best zo snel mogelijk een back-up maken van al je data (en foto’s!!). De meeste BSOD’s die ik al tegengekomen ben hadden te maken met falende harde schijven… Dus, better safe than sorry! 🙂

Anoniem

In het verleden ook gehad, was een update die voor Windows niet ok was.
                                  Of Koen, lidgeld nog niet betaald?????

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.