Aftermarket GPS – 997, 987x

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Aftermarket GPS – 997, 987x

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • PB

Mushroom, heb je dit al eens geprobeerd?

Quote “Toevoeging op gebruiksaanwijzing Dualzone aan zetten.
      Zet uw radio aan, ga vervolgens naar navigatie.
      Kies uw route, zodra deze is ingesteld , klikt u 1x of 2x kort op de GPS knop op de bijgeleverde afstandbediening tot links boven komt GPS2 komt te staan.
      Selecteer nu met de MODE knop het gewenste muzieksignaal (RADIO, CD/DVD of SD) en druk 3 seconden op de SEL knop.
      Het systeem keert terug naar navigatie en laat daarna de muziek horen.”

Ik denk dat je hiermee niet elke weer door het ganse menu moet om muziek en navi te hebben. :coolness:

0

Ja en neen :geek:
        Ik heb DEZE in de 4S staan.
        Positief: waanzinnig mooi beeld en mooi design, GPS is snel en accuraat.
        Negatief: niet alles is op elkaar ingewerkt. Daarmee bedoel ik bvb,
        -als je GPS instelt moet je nog een extra hoop handelingen doen om tegelijkertijd ook muziek te hebben.
        -ofwel heb je een poepsjieke interface om je bestanden af te spelen maar die moet je elke keer je de auto start ook elke keer weer handmatig starten, ofwel heb je een “DOS interface” die automatisch begint te spelen als je de auto start. Spuuglelijk om te zien maar wel “comfy” tenzij je pech hebt en hij op een keer toch weer van vooraf aan begint te spelen, daar er geen shuffle kan geselecteerd worden ben je de eerste songs op je SD-card vrij vlug spuugzat gehoord…
        -Beide afspeelmogelijkheden hebben niets van instellingen van random, of shuffle, of program…
        -Als de GPS gebruikt wordt kan je ook alleen muziek afspelen die op de SD-card van de GPS software staat, aan de 2e SD-card kan je op dat moment niet aan.
        Etc… Etc…
        Mijn Kenwood die ik in de T5 staan had kon dat allemaal wel. Die kostte dan ook wel 5x zoveel.
        Ik heb ‘m nu anderhalf jaar en werkt nog steeds zoals het moet.
        Misschien zijn in tussentijd die software glitches geadresseerd, dat weet ik niet. ‘t Is veel bang for the buck, maar ‘t had allemaal wat vloeiender gemogen.

0
      2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.