Agenda Porsche Tunnel Challenge ’19 – LTP – MOS

Home Forum Porsche Uitstappen Agenda Porsche Tunnel Challenge ’19 – LTP – MOS

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Even een heads-up over de Porsche-Tunnel-Challenges die dit jaar gereden worden ➡
      La Targa Passaggio – Masters Of Sound – It’s Not About Speed …

Amsterdam :driver: Vrijdag-avond 28 Juni

Antwerpen :driver: Zondag-ochtend 27 Oktober

Brussel :driver: Zondag-ochtend 11 Augustus

Den Haag :driver: Vrijdag-avond 27 September

Luik 🙄

Rotterdam :driver: Vrijdag-avond 20 September

Amsterdam? Rotterdam én Antwerpen staan definitief in de agenda. Den Haag zal dan 1 van de twee andere data in September krijgen.

De inschrijving opent in de regel één maand voor het evenement.
      Hou dit topic en je mailbox in de gaten 💡

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Rotterdam staat nu geplanned voor 20 September, wellicht kan een moderator dat even in het eerste bericht aanpassen?

Den Haag zal dan 27 September zijn …..

[quote=”vandamme” post=275913]
          Mijn vraag blijft uiteraard onbeantwoord, wat is er nu de uitdaging/challenge?
          lawaai maken in een tunnel is geen challenge, doe ik elke keer al.[/quote]

Met zoveel mogelijk Porsche tegelijkertijd en in zoveel mogelijk (verschillende) tunnels, binnen het tijdsbestek 😉

Hoogst aantal deelnemende Porsche’s aan dit evenement was 143 (Rotterdam), waarvan er zeker 30 tegelijkertijd een tunnel doorkruiste … oordopjes waren niet verplicht, maar wel welkom 😀

123

t Stad mijd ik als de pest, minder gezeik op de Parking.
            en nu helemaal met BDW die rechter en jury wil spelen en autos in beslag neemt.

Bovendien, flitspalen amehoela, Coyote en Waze, dubbel op..

Mijn vraag blijft uiteraard onbeantwoord, wat is er nu de uitdaging/challenge?
            lawaai maken in een tunnel is geen challenge, doe ik elke keer al.

Geen lawaai maken in een tunnel, dat zou pas een challenge zijn, maar uiteraard geen die me echt kan boeien.

XXX

27 oktober, zal eens stilaan aan het routeboek beginnen denken.
              Zien dat ik een leuke route kan uitstippelen en een apart boekje voor de Stijn langsheen alle flitspalen van ‘t Stad :happydance:

123

aach t was maar een grap hoor.

Challenge maar door 😀

[quote=”vandamme” post=275856]Hoe werkt het challenge gedeelte?

Hoogste snelheid zonder rijbewijs te verliezen?
                  Bon van de wouten als bewijs en nadien vergelijken met mekaar?[/quote]

Zoals Mart al aangeeft – en wat ook in de openingspost staat 😉

It’s not about speed …

Lees je verder eens in – door wat oude topics over dit fenomeen op te zoeken 💡

Bindt er een leuke uitlaat onder, dan maak je nog es wat mee …

123

Hoe werkt het challenge gedeelte?

Hoogste snelheid zonder rijbewijs te verliezen?
                      Bon van de wouten als bewijs en nadien vergelijken met mekaar?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.