- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 juni 2014 om 22:24
Beste Porscheliefhebbers,
bij deze mijn aanmelding op dit gezellige forum. Wie ben ik? Ik zal beginnen bij het begin:
Mijn eerste aanraking met Porsche was toen ik op 19-jarige leeftijd met een oom z’n Boxster S mocht rijden op een zonnige dag tijdens een familiefeest. Voordien nooit een autoliefhebber geweest maar vanaf dan had het virus me stilletjesaan te pakken.Toen ik 22 jaar was begon ik met het detailen van m’n eigen wagen. Wat toen is begonnen met het simpel wassen van de wagen is nu uitgegroeid tot een uit de hand gelopen hobby. Ik richtte een hobbysite op: http://www.autoblink.be waar ik mijn details wat bijhield. Kort na het beginnen met deze hobby heeft de mama haar dan een 356 Cabrio gekocht… Het Porschevirus zat al langer in de familie, onze suikeroom is namelijk 2x Porscheverkoper van het jaar geweest (30tal jaar terug). Beetje bij beetje ben ik ook beginnen uitkijken naar een wagen en werd ik alsmaar meer geïnteresseerd in oldtimers van Porsche. Nu, 3 jaar later) ben ik rustig op de uitkijk naar een zo origineel mogelijke 930 Turbo. Ik voeg ook even mijn meest recente aankoop toe onder de vorm van een foto :).
Vooral de oudere Porsches interesseren me. Het zijn voor mij de wagens met het meeste originele karakter. Dit geldt voor mij eigenlijk wel voor zowat alle merken. Feel free to argue.
Mvg,
Jonathan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.