Aikinoodle007 stelt zich voor.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Aikinoodle007 stelt zich voor.

• Maker
    Discussie

• Jonathan
    Deelnemer

Beste Porscheliefhebbers,

bij deze mijn aanmelding op dit gezellige forum. Wie ben ik? Ik zal beginnen bij het begin:
      Mijn eerste aanraking met Porsche was toen ik op 19-jarige leeftijd met een oom z’n Boxster S mocht rijden op een zonnige dag tijdens een familiefeest. Voordien nooit een autoliefhebber geweest maar vanaf dan had het virus me stilletjesaan te pakken.

Toen ik 22 jaar was begon ik met het detailen van m’n eigen wagen. Wat toen is begonnen met het simpel wassen van de wagen is nu uitgegroeid tot een uit de hand gelopen hobby. Ik richtte een hobbysite op: http://www.autoblink.be waar ik mijn details wat bijhield. Kort na het beginnen met deze hobby heeft de mama haar dan een 356 Cabrio gekocht… Het Porschevirus zat al langer in de familie, onze suikeroom is namelijk 2x Porscheverkoper van het jaar geweest (30tal jaar terug). Beetje bij beetje ben ik ook beginnen uitkijken naar een wagen en werd ik alsmaar meer geïnteresseerd in oldtimers van Porsche. Nu, 3 jaar later) ben ik rustig op de uitkijk naar een zo origineel mogelijke 930 Turbo. Ik voeg ook even mijn meest recente aankoop toe onder de vorm van een foto :).
      Fuchs2.jpeg

Vooral de oudere Porsches interesseren me. Het zijn voor mij de wagens met het meeste originele karakter. Dit geldt voor mij eigenlijk wel voor zowat alle merken. Feel free to argue.

Mvg,

Jonathan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • [quote=”AudiPorsche” post=171739]Mooike!

Hoe heb je hem uit Italie naar hier gekregen?
        Zelf gedaan of via een bedrijf die alles voor u deed?[/quote]Ik doe beroep op het bedrijf dat de Mille Miglia wagens (de Belgische deelnemers wel te verstaan) vervoert van België naar Italië. Heb trouwens de dag ervoor al deze wagens mogen bewonderen alvorens ze vertrokken afgelopen jaargang.

Indien concrete interesse kan ik je wel een contact bezorgen. Zijn de meest geavanceerde trailers die er rond rijden in Europa momenteel :). Kost wel wat maar een schoon vrouwmens ga je ook geen 2derangs handtas kopen 😉

Alvast welkom en proficiat!! :applaus:

Wat je nu nog denkt een virus te zijn is eigenlijk gewoon a way of life…
          Gewoon doen en genieten :driver:

Welkom op het *porsche forum. :drink:
            Mooie wagens :up: :up:

Mooike!

Hoe heb je hem uit Italie naar hier gekregen?
              Zelf gedaan of via een bedrijf die alles voor u deed?

Wat een Pareltje heb je daar
                Welkom Jonathan 🙂 & succes ermee

Mooie speedster Jonathan :coolness:

[quote=”911cabriog50″ post=171487]welkom Jonathan, de speedster mag er alvast wezen :up:
                    zalig virus toch hé :relaxman:[/quote]is zowat het enige virus waar je graag mee besmet wordt zeg ik altijd. Al heb ik het detailvirus nu toch ook sterk te pakken gekregen. Onderstaand een glimp van de 356 (rode) van de mama tijdens wat detailwerk (ondertussen wel een nieuwe werkplek met meer wagens gebouwd, bijgevolg nog wat rommelig in de huisgarage):

2x356underconstruction.jpg
                    Na het aankopen van de toekomstige 930 Turbo is het gedaan voor een tijdje. Er moet ook nog (hard) gewerkt worden in het leven natuurlijk. Maar dat wisselen we dan leuk af met een ritje in het weekend :).

Alvast bedankt voor het warme welkom iedereen!
                    Mvg,

Jonathan

Welkom op het forum Jonathan,
                      Wij moeten het doen met één Porsche.
                      Jij kunt kiezen uit diverse.
                      Wat een luxe lijkt me dat.
                      Ik begrijp dat je moeder ook veel verstand heeft van auto’ gezien haar keuze.
                      Heel veel sukses en veilige km’s

welkom en we hebben hier een potentiele verzamelaar gevonden gezien de leeftijd,
                        Ben echt blij voor je :happydance:

Amai..das gene prul ,en blinken dat die doet 😯 :up:

welkom Jonathan, de speedster mag er alvast wezen :up:
                            zalig virus toch hé :relaxman:

Welkom, goeie smaak! :driver:

XXX

Welkom Jonathan, mooie vette kont dat ie heeft :up:

Laat die Turbo’s maar komen, dan kunnen we binnenkort eens een ritje organiseren voor alle Turbo Porchisten :happy:

welkom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.