Air-Mike’s 911 sc Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Air-Mike’s 911 sc Targa

  • Maker
    Discussie

  • airr-mike
    Deelnemer

      Hallo,
      Na wat zoeken een leuke 911 gevonden en gelijk altijd bij mij staan ze dan in de states…. :happy: :happy:
      Dus ff onderhandeld met de verkoper…Wat opzoek werk gedaan naar de vorige eigenaar en besloten deze te kopen.
      Staat momenteel nog in Texas maar alles draait op volle toeren om deze zo snel mogelijk hier te krijgen.
      911 sc Targe van 1981 met een 3.2SS shortstroke motor en nog een deel leuke upgrades.
      En Wachten,Wachten,Wachten ..

      Attachments:
      • 1Q_8001.jpg
      • 6g_800.jpg
      • dg_800.jpg
      • cg_800.jpg
      • F1415735950.jpg
      • IMG_12921265955084.jpg
      • _112420110902201322158481_2014-12-19.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Hey bedankt allemaal,
        Ja was ook de bedoeling als oltimer…
        Velgen zijn 16 ” daarom dat ze ook netjes in de wielkasten passen…

          Mooie bak air-mike. :coolness:

            mooi mooi :up:

              Mooie wagen ! :applaus: Heb zelf ook een witte sc model 1983 uit de US met vergelijkbare velgen. Alleen zijn de mijne kleiner van maat want jij hebt er lageprofielbanden onder zitten. Best inschrijven als oldtimer, dat gaat makkelijk. Indien je hem wil inschrijven op dagdagelijkse platen moet je aan een gelijkvormigheidsattest geraken en dat is een lijdensweg. D’Ieteren geeft er geen voor Porsches uit de VS dus moet je het via een 1malige homologatieprocedure bij de keuring doen. En die kl….. zullen altijd wel iets vinden wat hen niet zint. Met jouw gemodificeerde motor maak je daar weinig kans. Dus gewoon voor oldtimerkeuring kiezen. Enjoy the ride binnenkort

                prachtig 11 je heb je daar met de juiste velgen :up: :up: :up:

                  idd übergeile tarrrrgaaa !

                  @ Carcentric: voor inschrijving voor dagelijks gebruik heb je een gelijkvormigheidsattest nodig en moet je idd langs de invoerder passeren. bijgevolg moet de auto compleet standaard staan. maar voor een inschrijving als oldtimer hoeft een COC niet en is import en keuring vrij simpel.

                    Prachtige Targa, I love the 911 Targa *luv

                    Prachtige velgen ook :first:

                      mmmmm….targa.. *luv *luv

                      XXX

                        Mike, ziet er een héél mooie Targa uit.
                        Veel succes ermee en hopelijk spoedig hier :up:

                          Interessant zo’n P invoeren vanuit de USA, maar is het niet moeilijk om die dan in te schrijven in Belgie?
                          Ik heb voor m’n 993 vanuit NL al zo’n lijdensweg moeten afleggen en dit was dan binnen Europa, en zonder speciallekes aan de motor zoals deze short stroke. Heb langs D’Ieteren en al mogen gaan voor homologatie… :bounce:

                            staat idd “mooi op zijn poten”. Diepere Fuchs zijn perfect!
                            Enkel die chroom velgen …

                              ziet er nog een proper exemplaar uit, nu maar wachten tot hij in belgie is

                                Okee, dank jullie voor de uitleg!

                                Wim

                                  Ziet er op foto’s goed uit. :engeltje:

                                    Door een krukas met grotere slag te monteren word de cilinderinhoud groter.
                                    Echter komt de zuiger dan tegen de cilinderkop. Daarom dat er dan kortere druifstangen nodig zijn.
                                    Word in de USA veel gedaan de zogenaamde “stroker”, ikzelf vertrouw dat niet zo.

                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.