airbag waarschuwingslampje

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster airbag waarschuwingslampje

• Maker
    Discussie
  • eerder deze week heeft mijn meest altruïstische kant, op de parking van een ziekenhuis, een bejaarde man met autopech verder geholpen. er brandde nog amper licht op het dashbord van het civicske. startkabels eraan en de brave ziel kon meteen verder.
    na mijn bezoek vertrek ik en merk dat het lampje van de airbag blijft branden. ik heb thuis mijn accu reeds enkele minuten afgekoppeld in een poging om alles te resetten maar helaas blijft het rood lampje van de luchtzak branden.
    heeft iemand een tip ❓

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ik beschik over de Porsche “PST2” computer, ik kan het lampje resetten als je wil.

0
      Anoniem

Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met VW van mijn vriendin.
        Was inderdaad enkel restten, het enige wat ik ooit gratis heb klaar gekregen bij Verellen Geel 😀 Zij deden toen nog VW in Geel, nu is dat berens geworden.
        Verellen VW zit nu in Mol.

0
        Wim

Zal enkel wel resetten zijn. 💡

Prettige vakantie, en veel plezier op de rit, want die is prachtig, hebben wij vorige jaar gedaan. 8)

0

ik had de kabels van accu naar accu aangesloten. toch straks maar even snel een afspraak maken bij een vakman.
            ik wil dat lampje toch uit hebben wanneer we straks vertrekken richting Stelviopas in Italië.

0
            Wim

Hoe had je de startkabels aangesloten, min en plus op accu, of min carrosserie en plus accu.
              Als je dat laatste gedaan hebt, kan er een foutmelding in de computer opgetreden zijn.
              Of ook kan de weerstand kapot zijn van airbag, geloof 4 ampere.
              Dus even laten resetten, of nakijken weerstand. 💡

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.