airco

• Maker
    Discussie
  • mijn compressor springt niet meer aan , kan dat zijn door te weinig gas in de leidingen heb hem verleede jaar nog laten bijvullen ❓
    of is de compressor stuk of of???
    wie kent er een goed adres waar ze airco nakijken ,controleren en repareren 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • 1 a 3 u max en je mag gerust wachten van mij

0

spijtig dat je zo ver gelegen zijt rsr ,
        neemt het veel tijd in voor een reparatie en een vulling?
        dan kan ik het misschien bij jou laten doen en ter plaatsen wachten 😉

0

Idd wij vullen en herstellen de airco toestellen, mag ik wel 1 goede raad geven spuit er nooit van die produkten in voor het dichten. Dit is het slechtste dat je kan doen.

0

[quote=”Porchitis”:3d6tx4ms]Als de compressor niet meer draait is dat een teken dat er te weinig koelvloeistof nog in zit. Dank zij een beveiliging draait de compressor niet zodat hij niet kapot gaat.

Mvg
            Johan[/quote]

Idd, deze beveiliging is een druksensor/schakelaar die in de buurt van het expansievat en verdamper zit.

0

[quote=”skwajee”:qyftn9uq]Zwakke plek voor lekkage is de verdamper, heb mijn vorig jaar moeten laten vervangen.. laat zeker gans je circuit uitmeten op lekkage vooraleer je laat bijvullen!
              Grtz[/quote]

… of de droogfilter …

0

Zwakke plek voor lekkage is de verdamper, heb mijn vorig jaar moeten laten vervangen.. laat zeker gans je circuit uitmeten op lekkage vooraleer je laat bijvullen!
                Grtz

0

al zeker bedankt voor jullie antwoorden , heb volgende week afspraak normaal gezien 😉
                  had verleede jaar ook al bij gevuld maar heeft niet lang gemarcheerd 👿

0

Luc (RSR) kan je helpen.

0

Als de compressor niet meer draait is dat een teken dat er te weinig koelvloeistof nog in zit. Dank zij een beveiliging draait de compressor niet zodat hij niet kapot gaat.
                      Waarschijnlijk heb je een lek, kan aan een ventiel zijn ofwel een lek aan de borage in de pomp.
                      Ik vulde vroeger ook elk jaar bij.
                      Jammer verliezen bijna alle airco’s in 964 na verloop van tijd hun gas, gewoon slijtage.
                      Helaas kan ik je geen goed adres geven om dit op te lossen.
                      Hopelijk krijg je goede info hier om je probleem op te lossen.

Mvg
                      Johan

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.