airco in sc

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • anderzijds.. van zulke prijzen krijg je het koud… is ook al meegenomen… 😉

Uw vrouw een beetje (her)opvoeden hé 🙄 😉

😈

Hehe als ik zo de prijzen lees dan zal ik toch maar investeren in een waaiertje voor op mijn dashbord 🙁
          Toch bedankt voor de reacties 😀

Ik heb het ooit eens gevraagd om in te bouwen in mijn T5 van 2008, was toen iets van een 3000 Euro + BTW dacht ik… 😯

Wim

Deze kun je al helemaal niet gebruiken in je Porsche.

Bij een 911 is het iets gecompliceerder, zit overal wel wat verborgen.

Maar als je naar een bedrijf gaat die naderhand airco inbouwt, zul je nog wel eens kunnen verschieten van de prijs. 💡

Ik denk ook dat je dan beter de SC kan verkopen en een 3.2 met airco kan aanschaffen .

Ik zou er toch mee oppassen, buiten het gigantische werk is het niet zeker dat alles werkelijk nog werkt en ook nog dicht is. Als dit al een tijdje gedemonteerd is moeten alle dichtingen zowiezo vervangen worden en zal ook de zeker compressor aangetast zijn.
                  Tevens zal dit systeem nog werken op het oude freongas en om om te schalelen op R134 zal alles moeten gereviseerd worden indien er nog de onderdelen voor bestaan.
                  Ik denk dat de kosten wel eens zeer hoog zouden kunnen oplopen voor alles terug werkt met de vraag of het ooit zal werken.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.