Airco motor

• Maker
    Discussie
  • Nu de zomer voorbij is heeft mijn airco me in de steek gelaten 😥
    Qua timing had het erger gekund, maar toch …
    Draai ik de airco – ventilator aan op standje I dan gebeurd er niks, draai ik verder tot III dan … springt de zekering.
    Volgens de lokale airco – man is het motortje dat voor de passagiersplaats in de koffer zit (in die zwarte doos) (zie foto) de schuldige.

Iemand een gedacht welke motortje daarin moet ❓
    Mijn Porsche is van 1985, op de zwarte plastic doos staat BEHR geschreven. Ik vrees dat het via de officiële kanalen een dure reparatie zou kunnen worden, vandaar.
    Zelf had ik dit gevonden op Ebay http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4636868456&ssPageName=STRK:MEWA:IT
    Zou volgens de verkoper het juiste motortje zijn maar had graag jullie gedacht hierover.

Bedankt!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Dit is enkel en motor die er onder zit en komt geen gas in de buurt. Maar als je het niet durft je weet hier ben je altijd welkom

Bedankt voor de reacties.
        Wist ik maar hoe dat ding gedomenteerd kan worden 😕 . Er zitten enkele schroeven op .. dat is no prob .. maar er zijn nog enkele leidingen (op de foto rechts in beeld) die omhuld zijn met zo’n zwart pek achtig goedje dat op die zwarte doos kleeft. Lijkt me dat die buizen in die zwarte doos gaan .. riskeer ik dan geen gas verlies? Op heb ik het fout voor en gaan dle leidingen er niet in?

Het motortje is niet niet het juiste, demonteer eerst eens het oude en zie wat er juist op staat.

hallo, mijn inziens is het het motortje van bosch niet het juiste/goede onderdeel dat jij zoekt, denk dat behr (een veel voorkomend merk in de autoindustrie, samen valeo enz…) een motortje van eigen makelij gaat gebruiken en niet dat van bosch, het is maar een gedacht hé, beter zou je eerst demonteren en kijken wat er in die zwarte doos insteekt, ga met het defecte onderdeel naar een handel in autoelektriciteit en 9 op 10 kunnen ze het voor you het juiste stuk bestellen, succes, jan

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.