airco vullen ? wij hebben een promotie

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen airco vullen ? wij hebben een promotie

• Maker
    Discussie
  • [size=150:3bdmeepf]Airco Promotie geldig tot en met 16 september 2006 [/size]

Wij bieden volgende werken aan tegen een echte dumpprijs, en deze worden uitgevoerd met het meest professioneel apparaat dat momenteel te verkrijgen is op de markt.

• Oude koudemiddel afzuigen (R134a)
    • Restdruk meten
    • Oude olie aftappen
    • Aftappen van vocht in het systeem
    • Vacumeren
    • Controleren op lekkage in het systeem
    • Nieuwe olie bijvullen
    • UV- additief bijvullen (lekzoekmiddel)
    • Vullen met vers koudemiddel R134a
    • Print van gemeten waarden met weergave van afgezogen en gevuld koudemiddel

Dit alles kunnen wij u aanbieden tegen een forum prijs van 95 euro. U hoeft enkel een afspraak te maken, en u hoeft maximum 45 minuten te wachten op je wagen.

Voor de mensen die nog een oud systeem hebben (R12) kunnen wij u een ombouw aanbieden naar R134a aan een zeer scherpe prijs maar dit hangt af van het type voertuig.

Tevens hebben wij nog een promotie voor het reinigen van de verdamper (airconditioning )in u wagen. U verdamper in de wagen is een bacteriën kweekplaats zo krijgt u in de wagen een onaangename geur via de verwarming of koeling, tranende ogen,infecties,irritaties van de luchtwegen en allergische reacties.Door het ultrasone reinigen krijgt u in de wagen zuivere lucht; aangename geur en allergische reacties kunnen voorkomen worden.

Deze ultrasone reiniging bieden wij nu aan voor 65 euro, en dit terwijl u gerust kan wachten op u wagen.

Voor het maken van een afspraak of vragen stuurt u gewoon een mail naar info@lecars.be

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”MichM3″:2ej62oee]Hoi RSR,

m’n ’86 er kan wel een nieuwe vulling gebruiken…ik heb echter al een paar keer op zoek geweest naar een sticker in het motorcompartiment om te zien welk soort gas erop moet maar ik vind niks terug. Als ik bij jou langs kom, kan jij dan zien aan de airco welk soort gas erop moet?

Groetjes,

Mich[/quote]

MichM3 je hebt nog de oude gas r12 zitten en deze zal je nergens meer vinden vrees ik, er is wel een ombouw gas de r34 maar die geeft maar 20% van de r12 en r134a. Ik kan je dus alleen aanraden om je r12 om te bouwen naar een r134a systeem en dit werk doen wij ook met ori. porsche onderdelen.

[quote=”2.2VTEC”:2nxnl60a]Hallo Luc,

is dit enkel voor Porsches of doe je dit ook voor andere merken [size=75:2nxnl60a](euh, ik denk dat mijn avatar voldoende zegt, ben wel van kindsbeen af al P-liefhebber maar tussen droom en daad gaapt vaak een budgettaire kloof 🙁 )[/size] – ik passeer elke dag voor w/w verkeer over D’monde en mijn H-garage in Aalst beschikt niet over jouw airco-faciliteiten. Mijn airco doet het nog prima, heeft de juli hittegolf perfect doorstaan, maar een grondig nazicht door iemand met kennis van zaken kan nooit kwaad onder het motto “beter voorkomen dan genezen”…

groeten,
        2.2VTEC[/quote]

Je honda is geen probleem en ik doe het ook aan de forum prijs geen probleem kom maar gerust langs.

Luc

Mich,

Jij hebt de oude R12 gas nodig of je moet je systeem laten ombouwen.

Ik weet niet of Luc die gas ook heeft.

Ik heb op mijn S een jaar terug eens R12 laten zetten. Er is dus nog iemand die deze gas “in stock” heeft 😉

Hoor eerst eens bij Luc…

Hoi RSR,

m’n ’86 er kan wel een nieuwe vulling gebruiken…ik heb echter al een paar keer op zoek geweest naar een sticker in het motorcompartiment om te zien welk soort gas erop moet maar ik vind niks terug. Als ik bij jou langs kom, kan jij dan zien aan de airco welk soort gas erop moet?

Groetjes,

Mich

Hallo Luc,

is dit enkel voor Porsches of doe je dit ook voor andere merken [size=75:3e24kk76](euh, ik denk dat mijn avatar voldoende zegt, ben wel van kindsbeen af al P-liefhebber maar tussen droom en daad gaapt vaak een budgettaire kloof 🙁 )[/size] – ik passeer elke dag voor w/w verkeer over D’monde en mijn H-garage in Aalst beschikt niet over jouw airco-faciliteiten. Mijn airco doet het nog prima, heeft de juli hittegolf perfect doorstaan, maar een grondig nazicht door iemand met kennis van zaken kan nooit kwaad onder het motto “beter voorkomen dan genezen”…

groeten,
              2.2VTEC

R12is gebruikt is tot ongeveer 1993 dus de 968,993,boxster,996,997 enzo hebben al R134a. Ook de 2 laatste jaren van de 964 en 965 hebben ook al R134a zitten.
                Nog enkele antwoorden die ik wil geven op veel gestelde vragen.
                1* wij rekenen geen extra bij voor de extra gas zoals ze op een ander wel doen
                2* dit is een vast prijs waar alles incl. is ook het werk
                3* met UV kan je de fitten zoeken als er zijn
                4* zaterdag zijn we open van 10u tot 15u

Luc

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.