Akrapovic Titanium uitlaat voor 997 gen II te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Akrapovic Titanium uitlaat voor 997 gen II te koop

• Maker
    Discussie
  • Hi,

De uitlaat staat nu op mijn GTS maar de GTS gaat naar mijn schoonvader en die heeft die extra pk’s en gebrul niet nodig. Originele sportuitlaat komt er terug onder.

Uitlaat hangt er nu 1.5 jaar onder denk ik en geen moment spijt van gehad. Prima staat, geen schade
    http://www.akrapovic.com voor specificaties en hier staan ook wel ergens foto’s op het forum.

Nieuwprijs was ongeveer 8 000€ en mag nu weg voor 4.500€. koopje dus.
    (je kan altijd komen “testluisteren” )

Gr,

Krisp

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”krisp” post=137248]@RS

Ik durf het nt te zeggen maar het begint 2 keer met GT…[/quote]

:think:

@RS

Ik durf het nt te zeggen maar het begint 2 keer met GT…

Dit is idd topmateriaal !
          Ken het uit de motorfiets wereld, daar worden ze ook veel gebruikt en ook daar zijn de prijzen niet min, de prestaties zijn er dan ook wel wat men niet altijd kan zeggen van een ander systeem.
          Nogmaals, wel TOP uitlaatsystemen.

Succes met de verkoop :up:

En Krip wat hebben we gekocht????

Appelen en peren weet je…
              Uiteraard is er veel keuze aan goedkoop spul. Als je dat zoekt moet je niet bij Akrapovic zijn.

Voor een liefhebber/kenner met oog voor kwaliteit, esthetiek en ja toch ook wat exclusiviteit is dit een zeer mooie opportuniteit om een topproduct aan de helft van de prijs te kunnen kopen. Dit lijkt mij zeer fair.

Voor alle anderen, tjah, is alles toch altijd te duur….

I rest my case.

Ik begrijp je visie hierover maar extra toebehoren geven meestal niet de prijs die je hoopt te krijgen bij een verkoop.

In de uitlaten hebben je ook een divers after market aanbod met mooi geluid en aantrekkelijke prijzen. Dansk is bv. is zeer populair bij Porsche en Europipe in Aartselaar maakt op maat sportuitlaten en zijn internationaal bekend. Dit om er maar 2 te noemen.

Inderdaad +17pk + 30Nm en -10kg
                  Vraagprijs te hoog ?? -50% na 1 jaar ! Kom zeg. :driver:

De Akrapovic Titanium Race uitlaat is inderdaad absolute top.
                    Veel gebruikt in racerij vnl. op GT2 en GT3.

Als ik me niet vergis krijg je met deze uitlaat er +-17 PK bij met verhoogd koppel en een gewichts besparing van +-10 kg.

De nieuwprijs is inderdaad ook top en weggelegd voor de liefhebber die het er voor over heeft.

Maar ik vrees dat je vraagprijs van 4500 euro te hoog is, ondanks je dit een koopje noemt. 🙁

kwaliteit heeft zijn prijs zoals ze zeggen. En het is echt wel topmateriaal. :driver:

Succes met de verkoop. :up:

Maar wat een geld zeg! 😯

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.