Akrapovic uitlaat Cayman 981

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Akrapovic uitlaat Cayman 981

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Heeft iemand ervaring met een Akrapovic uitlaat ?
      Ik overweeg deze te laten monteren op mijn Cayman 981 2.7 PDK bj 2013.
      Alvast bedankt.

heb je al een offerte ?

https://www.akrapovic-uitlaten.nl/webshop/porsche/cayman-981

Voor een kleine 8000 euro (incl of excl btw weet ik niet) ben je gesteld (plaatsing niet inbegrepen) 🙄

is een folieke dat je wellicht nooit kan doorrekenen indien je later je auto zou doorverkopen mss eerst is langsgaan bij Carnewal kan je vèèl geld besparen
          just my 2 cent

+1

123

dat kan nooit 7650 euro beter klinken dan standaard met Carnewall aanpassing.
              ON
              MO
              GE
              LIJK

k’Heb in het begin van het jaar prijs gevraagd voor een Akrapovic voor op mijn 991.2; prijs was toen 9.890€ excl BTW.
                k’Heb het wijselijk ook maar zo gelaten :happy:

k’Heb dan uiteindelijk geopteerd voor een TechArt uitlaat waar ik super tevreden over ben.

Onder onze 968 hangt een decent klinkende inox Remus. Ik weet dat die ook voor de moderne Porsches wel gerief hebben.

Maar het voordeel van de Carnewal optie die ik ook op mijn 981 heb, is dat die nooit tè is, maar precies goed om ook lange dagtrips te doen zonder dat het tegensteekt… Je mag altijd eens komen luisteren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.