Akrapovic Uitlaatsysteem

Home Forum Porsche Talk Akrapovic Uitlaatsysteem

• Maker
    Discussie
  • Yoo gasten ,

Kent iemand deze uitlaatsystemen ,als ik de filmkes bekijk ziet dit er wel niet slecht uit

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Hebben Akrapovic onder ons madam hare Clio RS en is :up: :up: :up:

Ik denk niet dat Carnewall al een oplossing heeft voor de 718
        Van Armytrix heb Ik al wat gevonden op youtube(Advanced valvetronic exhaust)

De prijs van 1250 euro is juist voor de chiptuning en 40 pk meer

Zonder de uitlaat

Ik heb al het sportuitlaatsysteem van Porsche ,maar ik mis toch nog iets 🙂

Vandaar deze keuze mss

Heeft er iemand een beter advies

Akrapovic Slip On Titan-Abgasanlage für Porsche 981:

Preis inkl. MwSt.: € 6.496,00

(Akrapovic Wireless Kit zur kabellosen Klappensteuerung:

Preis inkl. MwSt.: € 516,93.wird nicht benötigt, wenn das Fahrzeug bereits mit der Porsche Original-Sportabgasanlage ausgestattet ist )

Wim

[quote=”Norbocay51″ post=259819]@cayman: is dit de prijs voor de tuning..?
                Een sportuitlaat van/bij Porsche: ong 2.500€, Akrapovic zal dan wel veel meer kosten zeker..? (het dubbele..?)[/quote]
                1250 Side prijs voor de tuning….
                Die uitlaat zal wel een stukje meer kosten, reken op 3000 euro gok ik.
                Ik zou bij Carnewall eens langsgaan, super mooi geluid nu in mijn Boxster en dat voor 450 euro… Spotprijsje vind ik!

@cayman: is dit de prijs voor de tuning..?
                  Een sportuitlaat van/bij Porsche: ong 2.500€, Akrapovic zal dan wel veel meer kosten zeker..? (het dubbele..?)

Is da niet duurder?

Bij Heinz in Aalst kunnen ze zulke systemen plaatsen

Dus is prijsofferte laten maken ,direct ook een chiptuning laten doen dan

Daar is de prijs 1250 Euro . 40 pk meer en 60 NM

op joetjoep staan er geen prijzen bij, zoek die ook nog eens FF op.
                        ze worden in de racerij en motoGP gebruikt om hun lichtgewicht (ik meen titanium)

Mijn buurman heeft dit op zijn M3 liggen.
                          Ziet er kwaliteit uit en hebben bij mijn weten een goede reputatie.

Maakt ook een zeer mooi geluid, maar zitten op de grens van het aangename volgens mij

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.