- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 mei 2013 om 15:06
Hello,
Ik ben al lang trouwe klant om dagelijks dit aangename forum door te nemen, blijkt dat ik zo onbeleefd ben geweest me nog steeds niet voor te stellen :/
Bij deze dus, van zodra ik het levenslicht zag ben ik beginnen dromen van een luchtgekoelde Porsche en heb zoals de meeste hier benzine door de aderen lopen. Altijd bezig geweest met brommertjes (Honda dax) en gefascineerd door alles met een motor.
Ik werd maar goed verliefd op Porsche sinds mn communies in de ’74 targa van m’n nonkel (waar ze in de vs een turbo blok hadden ingelegd), de wooeeessshhh die uit die turbo kwam ga ik nooit vergeten! Helaas in brand gevlogen een jaar of 5 geleden terwijl ik er rustig mee aan het rijden was 🙁
Ondertussen het genoegen gehad met een 996 carrera 4 een 997 turbo en een 993 te mogen rijden (jammergenoeg niet de mijne )
Ik zoek al lang een ‘betaalbare’ 911, liefst bij 81 omdat ikzelf van dat bouwjaar ben 🙂
Er mag wat knutselwerk aan zijn, maar niet te veel 🙂 vooral interieur enzo waar je geen speciale tools voor moet hebben.
Ben in onderhandeling voor deze, alleen de hoge kmstand schrikt me wat af http://www.vemucars.com/?cars=porsche-911-sc-1981-original-steering-wheel-and-seats-included
Maar een mens moet er eens een gedacht van maken hè 🙂Grts
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.