- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door .
-
Discussie
-
11 november 2007 om 19:07
Hallo,
Ben sinds enkele maanden eigenaar van een Porsche 911 Carrera 3.2L (1984). Deze wagen is echter afkomstig uit Nederland, en de vorige eigenaar heeft er blijkbaar een “after-market”-alarm op laten installeren. Best wel handig voor zo’n wagen, waren het niet dat dat ding ontzettend veel lawaai maakt (biept te pas en te onpas) en je de wagen niet open kan laten staan als je het contact niet hebt aanstaan. Het probleem van het lawaai heb ik al opgelost door de pieper gewoon af te koppelen. Bovendien heb ik de sensors binnen in de wagen achter de bekleding gelegd, zodat ik m’n wagen langs binnen kan kuisen zonder het contact aan te leggen.
Toch zou ik het volledige systeem willen demonteren. Ik beschik namelijk maar over 1 afstandsbediening om het alarm uit te schakelen. (een sleutel had de vorige eigenaar niet meer) Wanneer dit bakje het dus op een schone dag begeeft, kan ik niet meer rijden met m’n 911, want er zit blijkbaar ook een startonderbreking op het alarm.
Weet iemand hoe ik hieraan moet beginnen (men heeft mij al gewaarschuwd dat het meestal een hele troep is !!!) of waar ik hiervoor terecht kan? Of is het mogelijk om het alarm opnieuw te laten afstellen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.